Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cazinoul din Constanța este readus la viață cu 1,5 tone de sclipici multicolor în noua reclamă Sony BRAVIA™

Sony a utilizat peste 1.500 kg de sclipici multicolor și 4.000 de baloane în cea mai nouă și spectaculoasă reclamă pentru televizoarele BRAVIA 4K HDR

• Cazinoul abandonat de pe faleza din Constanța revine la viață și se umple de baloane albe strălucitoare care explodează în culori
• Reclama va rula în Europa și prezintă detaliile noii game de televizoare BRAVIA 4K HDR și puterea de reproducere a culorilor
• Sloganul reclamei este „More Brilliance. More Beauty.”
• Au fost folosite mai multe drone și camere video portabile, astfel încât telespectatorii să poată admira explozia de culoare în cele mai mici detalii
• Pentru coloana sonoră, Sony a colaborat cu compozitorul și cântărețul britanic Tom Odell pentru a reînregistra celebrul cântec „True Colours” al lui Cyndi Lauper


Sony lansează astăzi o nouă campanie de publicitate la nivel european, care prezintă calitatea imaginilor oferite de noua gamă de televizoare BRAVIA 4K HDR. Campania se va derula la nivel european și prezintă cazinoul din Constanța într-o perspectivă spectaculoasă, beneficiind de contribuția regizorului american Andre Stinger și de coloana sonoră asigurată de cântărețul Tom Odell. Noile televizoare oferă o calitate a imaginii extrem de ridicată, o experiență de utilizator îmbunătățită datorită platformei Android TV și un design special.


Filmată și produsă la calitate 4K de către regizorul american Andre Stringer și echipa DDB Berlin, reclama aduce la viață cazinoul în paragină din Constanța, România, folosind 4.000 de baloane și peste 1.500 kg de sclipici, pentru a alcătui un cadru vizual unic.

Reclama se deschide cu imaginea unui balon alb care pătrunde într-o clădire goală, apoi spectatorii privesc fascinați cum cazinoul se umple treptat cu baloane, culminând cu o explozie de culori în momentul în care baloanele se sparg, iar cazinoul e acoperit de sclipici.

Utilizând o combinație de metode și unghiuri diferite de filmare, reclama a fost concepută pentru a capta strălucirea și frumusețea gamei de televizoare 4K HDR, prin juxtapunerea baloanelor albe și a sclipiciului multicolor, culminând cu explozia uimitoare de culoare.

Mesajul campaniei „More Brilliance. More Beauty” va fi transmis prin intermediul mai multor canale: cinema, VOD, în mediul online, outdoor și magazine și va prezenta culorile, contrastul și detaliile excepționale oferite de noua gamă de televizoare Sony 4K HDR.

Elementele vizuale suplimentare au fost filmate de fotograful specializat în fotografia de mare viteză Fabian Oefner, care a montat un senzor de zgomot la diafragma camerei, astfel încât aceasta a declanșat de fiecare dată când se spărgea un balon, ajutându-l să obțină imagini uluitoare și incredibil de detaliate.

Shuhei Sugihara, Head of Brand and Product Communication, Sony Europa, spune: „Filozofia companiei noastre este de a satisface curiozitatea oamenilor, fie că e vorba despre produsele noastre sau despre campaniile de marketing. Noua reclamă TV urmează tradiția reclamelor BRAVIA. De la mingi, iepurași, petale de flori sau baloane cu sclipici – Sony a folosit întotdeauna culori izbitoare și estetica vizuală pentru a prezenta gamele sale de televizoare. Direcția creativă a acestei secvențe s-a bazat pe aceeași idee și sperăm că telespectatorii se vor bucura privind aceasă imagine frumoasă, care utilizează un milion de detalii strălucitoare pentru a demonstra avantajele pe care televizoarele noastre 4K HDR le oferă la nivel de culoare, contrast și detalii.”

Muzica rămâne unul din aspectele importante și, având în vedere genul reclamei, Sony a colaborat cu Tom Odell pentru a crea o versiune nouă a clasicului cântec al lui Cyndi Lauper „True Colors”, redenumit „True Colours”. Divizia de drepturi de autor a Sony Music s-a implicat în acest proces și s-a ocupat de consultarea artistului și de producția unui cântec în high resolution audio. True Colours va fi lansat ca single pe toate marile platforme digitale începând cu 30 septembrie.

Tom Odell a declarat: „Reclama e foarte frumoasă. Admir munca lui Andre Stringer, așa că mi-am dorit să mă implic. True Colours este unul din cântecele mele preferate și m-am bucurat mult să-l pot interpreta și folosi în film. Versurile m-au impresionat dintotdeauna, pentru că au un mesaj unic; să fii tu însuți și să fii mândru de acest lucru. Din această perspectivă, sper că vă va plăcea, la fel de mult cât mi-a plăcut mie să-l înregistrez.”

Alin Popescu, fotograf român, declară: ”Am fost invitat recent de Sony pentru a participa la filmarea acestei reclame, în calitate de fotograf de platou. Am primit invitația cu entuziasm, datorită istoriei încărcate a locației și a conceptului inedit. Averi au fost câștigate și pierdute în acest loc, iar povești de dragoste s-au scris în apropierea cazinoului. Am luat parte la crearea unor cadre cu adevărat spectaculoase, care au readus strălucirea cazinoului din Constanța.”

Alice Bottaro, director de creație la DDB Berlin, explică: „Filmarea acestei reclame a necesitat săptămâni de pregătiri și un efort uriaș din partea partenerilor care s-au ocupat de efectele speciale și design de producție. Sclipiciul este un element cu care se lucrează foarte greu, mai ales că noi am vrut să prezentăm particulele în detaliu și în toată strălucirea lor. De asemenea, am fost norocoși să obținem o locație frumoasă: în timpul filmării am putut trăi experiența transformării cazinoului abandonat într-un loc plin de culoare și de viață.”

Campania va fi lansată în Marea Britanie, Irlanda și Germania la începutul lunii octombrie.

Toate televizoarele Sony BRAVIA 4K HDR – ZD9, XD93/XD94, XD85, XD83, XD80, XD75, XD70, SD85 și SD80 – oferă o experiență de vizionare superioară la calitate 4K, dar și conversii din surse HD la o calitate apropiată de 4K. Cu peste 8 milioane de pixeli, televizoarele Sony BRAVIA 4K HDR oferă o calitate a imaginii superioară și detalii intense, oferind de peste patru ori mai multe detalii decât în cazul imaginilor Full HD.

Noile televizoare Sony BRAVIA 4K HDR sunt compatibile cu tehnologia HDR (High Dynamic Range), pentru a procesa noul standard video.

Despre Sony

Sony Corporation este lider global în producerea de tehnologii audio, video, foto, de gaming, pentru comunicații pentru segmentele consumer și profesional. Prin dezvoltarea afacerilor în muzică, imagine, entertainment și mediul online, Sony are o poziție de lider absolut pe segmentele electronicelor și divertismentului. Sony a înregistrat în anul fiscal încheiat la 31 martie 2015 vânzări consolidate de aproximativ 68 miliarde de dolari. Sony Global Web Site: //www.sony.net/.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.