free download 78 travel guides written by experts

Catalin Botezatu mai urmarit decat Antonio Banderas

“Burlacul”a fost alegerea celor mai mulţi romani

Prima ediţie a celui mai tare show al verii, Burlacul, a luat startul in forta aseară la Antena 1. Cătălin Botezatu a eliminat 10 fete, dar a câştigat sute de mii de telespectatori, ceea ce a adus show-ul pe prima poziţie în topul audienţelor.

Prima seară a showului Burlacul a fost încarcată de emoţii, suspans, lacrimi, dar şi mult entuziasm. Într-o ceremonie extravagantă, Bote a oferit după prima întâlnire doar 12 trandafiri, semn că doar 12 concurente vor merge mai departe în competiţie.

Alegerea nu a fost una deloc uşoară pentru Cătălin, însă nu la fel de dificilă a fost alegerea telespectatorilor care au ales să urmărească Antena 1, aseară, 8 iulie, în intervalul 20.30-22.30.

Astfel, “Burlacul” a fost lider de audienţă înregistrând pe targetul 15-54 o cotă de piaţă de 18.8% şi un rating de 6.3%, lăsând pe locul al doilea postul Pro Tv cu un rating de 5.6% şi 16.8% share, iar pe locul al treilea postul naţional de televiziune care în acelaşi interval şi pe acelaşi target a obţinut un rating de 2.1 procente şi o cotă de piaţă de 6.3%.

La ora 21.37 postul Antena 1 a fost urmărit de 1.029.000 de telespectatori din mediul urban, aproape de trei ori mai mulţi decât cei care au urmărit filmul Desperado, difuzat de Pro Tv.

Seara a continuat tot sub semnul leadershipului pentru Antena 1, Observatorul de noapte prezentat de Andreea Berecleanu şi Andrei Zaharescu clasându-se şi el pe primul loc în topul audienţelor înregistrate pe targetul 15-54 urban, cu o cotă de piaţă de 12% şi un rating de 4.1%, surclasând şi de această dată postul Pro Tv care a obţinut 3.7% rating şi 10.7% share şi postul Prima Tv care a înregistrat 2.6% şi 7.5% share.

Lider de audienţă a fost şi Observatorul orei 16.00, prezentat de Oana Frigescu Badiu, ştirile dupa-amiezei impunându-se constant în fruntea programelor din intervalul lor orar.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban
Perioada: 08.07.2010

Bucuresti, 09.07.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *