Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Castiga cu mare indemanare

De 1 mai, Caravana Câştigi în 60 de secunde vine la mare

De 1 mai, Antena 1 sărbătoreşte munca prin joacă şi îi invită pe cei mai îndemânatici români la mare, să îşi demonstreze abilitaţile la : „Câştigi în 60 de secunde”. Marele premiu: primul SUV românesc: Dacia Duster.

După ce în fiecare marţi, de la ora 20:20, Dan Negru a dat startul distracţiei în cel mai tare gameshow din lume „Câştigi în 60 de secunde”, echipa de producţie a decis să iasă din decor la propriu. Astfel, pe 30 aprilie şi 1 mai, echipa „Câştigi în 60 de secunde” aşteaptă toţi românii să încerce probele din show, sărbătorind Ziua Muncii într-un mod cât mai distractiv cu putinţă.

Pe 30 aprilie, românii care au decis să-şi petreacă weekend-ul la mare au posibilitatea să-şi testeze îndemânarea împreună cu promoterii „Câştigi în 60 de secunde” în Constanţa, Mamaia şi Vama Veche. O mare plajă de probe îi va aştepta pe concurenţi în antrenamentele speciale ce vor da startul distracţiei.

Pe 1 mai, cei mai bine antrenaţi concurenţi au şansa să plece acasă pe patru roţi. City Park Mall Constanţa îi aşteaptă toţi românii începând cu ora 12, iar cei care vor reuşi cel puţin 3 probe de mare îndemânare vor intra automat în tragerea la sorţi pentru marele premiu: primul SUV românesc.

Concurentii vor afla pe pielea lor cum lucrurile simple sunt cele mai complicate şi mai ales, cum fiecare secundă e de milioane. Nu rataţi marea tombolă a îndemânării, care va avea loc duminică, începând cu ora 12, în Constanţa.

La mai puţin de un an de la lansarea în Statele Unite, Antena 1 le aduce românilor cel mai tare gameshow din lume: „Minute to win it”. Difuzat în SUA de NBC, „Minute to win it” este un concurs incitant, cu probe ingenioase, amuzante şi, cel mai important, contracronometru. Participanţii sunt oameni obişnuiţi care concurează individual şi care se luptă doar cu propriile limite şi cu timpul.

Formatul de succes a făcut în scurt timp înconjurul lumii, fiind difuzat în ţări precum: Australia, Belgia, Brazilia, Germania, Suedia, Uruguay sau Columbia şi urmând a fi lansat şi în alte state.

Bucuresti, 27.04.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *