Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cartoon Network încurajează copiii din Europa, Orientul Mijlociu și Africa să-și redeseneze lumea

Cartoon Network redeseneaza-ti lumea

Cartoon Network lansează în această vară o nouă campanie de brand la nivelul regiunii EMEA, Redesenează-ți lumea este o campanie care celebrează unicitatea fiecărui copil și îi încurajează totodată pe aceștia să fie încrezători și fericiți în ei înșiși.

Campania vibrantă și distractivă se va desfășura pe mai multe platforme. Aceasta va prezenta copii care fac lucruri uimitoare în viața lor de zi cu zi: de la stăpânirea desăvârșită a patinajului pe role sau a antrenamentului în artele marțiale, până la echilibrarea perfectă a unei mingi în timp ce se spală pe dinți sau exersarea consecventă a aruncării mingii de baschet. Multe dintre personajele îndrăgite de la Cartoon Network – Gumball, Darwin, trio-ul din „Între noi, urșii” și Tinerii Titani – vor apărea în această campanie și vor răspunde la demonstrațiile de talent inspiraționale ale fanilor lor de pretutindeni.

Cartoon Network redeseneaza-ti lumea

Nandi Bushell, senzație muzicală virală și în vogă, în vârstă de 12 ani, se află la bordul campaniei pentru a contribui la realizarea noii poziționări a brandului și va apărea în cadrul conținutului de pe platformele de comunicare.

„În fiecare zi, suntem inspirați și motivați de fanii noștri, iar acum Cartoon Network vrea să îi încurajeze pe fiecare dintre ei să se celebreze pe ei înșiși: oricine ar fi, orice ar face și oricum ar face-o. Campania Redesenează-ți lumea a fost creată pentru a-i încuraja pe copii să se bucure de propria autenticitate și pentru a-i asigura că toată lumea contează. Stilul vesel, amuzant și incluziv al lui Cartoon Network se reflectă în mesajul campaniei, care oferă șansa și spațiul de prezenta lumii copiii zilelor noastre absolut extraordinari.” a declarat Monika Oomen, vicepreședinte, Brand Communications and Franchise Management, Kids, EMEA.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.