expoplast Sibiu 2019

Campania ,,Upgrade de vara’’, semnata de ING si SeniorHyper,

trimite castigatorul in vacanta perfecta

Recent încheiată, campania ,,Upgrade de vară’’ își trimite câștigătorul într-o vacanță perfectă unde vrea el, demonstrând că poți avea parte de o vacanță de neuitat și, în același timp, de o viață financiară relaxată, cu ING Credit Card și ING Bazar.

N-a fost nevoie de un studiu realizat de cercetătorii britanici, nici de sondaje de opinie: e lucru știut că vara ,,vacanța’’ e pe buzele tuturor: unde mergem, cu cine mergem, când ar fi cel mai bine să plecăm. Să fie munte, să fie mare, să fie o destinație în care n-am mai fost până acum? Mergem la relaxare sau facem un weekend prelungit de sporturi extreme? Oricare ar fi în final răspunsul, cu toții ne dorim ca vacanța să fie PERFECTĂ, dacă nu cel puțin mai reușită decât cea de anul trecut.

Cum experiența ne-a arătat că întrebarea imediat următoare e ,,oare îmi ajung banii?’’, iar acest pas se pune de multe ori în calea fericirii noastre, ING și SeniorHyper ne-au îndemnat să facem un exercițiu: să ne jucăm cu „leuții” în așa fel încât să facem upgrade-uri la vacanță fără să depășim suma alocată. Ca în viața reală, bugetul a fost limitat.

“O vacanță la… Sovata, să zicem, nu se compară cu una la Predeal, care nu se compară cu una la Năvodari (ba… se compară), care nu se compară cu una la Praga, care nu se compară cu una la Disneyland. Nimic nu se compară cu vacanță la Disneyland! Cred că din gânduri din astea a ieșit “Upgrade de vară”. Până la urmă, cu toții vrem să ne upgradăm și ce început e mai bun ca o vacanță?!”, povestește Vasile Alboiu (Chief Creative Officer) despre ideea de la baza campaniei.

Concret, aplicația ,,Upgrade de vară’’ a pus userii față în față cu 3 ,,oferte’’ de vacanță – la mare, la munte și un city break – pe care aceștia, pornind de la un buget fictiv, le-au putut upgrada după bunul plac, la preț întreg sau redus, dacă alegeau ING Credit Card sau ING Bazar. Înlocuind, de exemplu, aparatul foto de antepenultimă generație cu unul profesionist, cortul cu o cabană la poalele muntelui sau bărcuța cu vâsle cu un iaht cochet, fiecare participant și-a putut crea vacanța perfectă pentru el.

În linie cu conceptul campaniei, pe pagina ING Web Café au fost organizate concursuri la care userii puteau câștiga selfie stick-uri pe care să le ia cu ei în concediu. În același timp, aplicația a fost susținută de o serie de posturi pe Timeline cu hashtag-ul #acasainvacanta, care le-au dat fanilor sfaturi și sugestii despre activități și evenimente cu care își pot upgrada vara fără să-și golească buzunarele.

Din partea ING au contribuit Dana Greţcu (Digital Marketing Manager), Dana Maria Ştefan (Senior Marketing Officer Marketing&Communication Department) și Cristina Micu (Head of Marketing and Customer Strategy).

Echipa care a dat naștere acestui proiect este formată din: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Christiana Zodilă (Copywriter), Laurenţiu Stere (Art Director), Eduard Felegeanu (Illustrator), Nicoleta Stanciu (Account Manger), Valentin Nenu (Account Director) și Cătălin Ungureanu (Project Manager).

Bucuresti, 08.10.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *