Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania TVR „Agricultura – gustul vietii” a fost selectata in competitia Communication Awards

organizata de Comisia Europeana

Campania a fost cofinanţată din fonduri europene nerambursabile atrase de TVR de la CE

Campania TVR „Agricultura – gustul vieţii” de informare şi promovare a Politicii Agricole Comune (PAC) a fost selectată pe lista scurtă a primei ediţii a competiţiei Communication Awards, organizată de Comisia Europeană pentru a marca 50 de ani de Politici Agricole Comune. Campania, derulată în perioada iunie 2011 – martie 2012, a fost cofinanţată din fonduri europene nerambursabile atrase de TVR de la Comisia Europeană (CE).

În competiţie s-au înscris 118 proiecte de comunicare pe tema politicilor de agricultură şi dezvoltare rurală la următoarele categorii: comunicarea către acţionari, comunicarea către publicul larg, comunicări inovative şi acţiuni cofinanţate.

Direcţia Generală pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală a Comisiei Europene va include campania „Agricultura – gustul vieţii” în baza de date a celor mai bune exemple de comunicare pe tema PAC, potrivit mesajului primit de TVR din partea organizatorilor competiţiei.

În premieră pentru mass-media din România, TVR a atras în 2011 fonduri europene nerambursabile de la Comisia Europeană (CE) – Direcţia Generală pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală – pentru cofinanţarea campaniei „Agricultura – gustul vieţii” de informare şi conştientizare a publicului general şi publicului tânăr din mediul urban asupra Politicii Agricole Comune (PAC). Astfel, în perioada iunie 2011 – martie 2012, TVR a difuzat informaţii de interes din domeniul agriculturii în aproximativ 120 de ediţii ale emisiunilor „Viaţa satului”, „E-forum”, „Europa mea”, „În grădina Danei” (la TVR 1), „Viaţa la ţară” (TVR 3) şi ale tronsoanelor „Info+” (TVR INFO).

Campania a inclus o abordare de tip informativ menită să prezinte: evoluţia şi principalele beneficii ale Politicii Agricole Comune, noua reformă a PAC, politica de dezvoltare rurală, provocările conservării peisajului rural, dezvoltarea durabilă şi conceptele de planificare a utilizării terenurilor. De asemenea, dezbaterile din cadrul campaniei au abordat teme de interes major pentru public: tendinţele în materie de securitate alimentară, produsele alimentare şi procesele de producţie, semnificaţia noţiunilor bio şi eco, provocările legate de schimbările climatice şi dezvoltarea turismului în contextul conservării peisajului rural.

Ceremonia primei ediţii a Communication Awards 2012 va avea loc în data de 10 decembrie, la Bruxelles.

Bucuresti, 14.11.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.