Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania “Noul Rom”, patru premii internationale intr-o singura luna

la New York Festivals și Sabre Awards

Campania integrata de comunicare derulată pentru batonul de ciocolată Rom s-a întors glorioasă de la două competiții internationale care premiază inovația, creativitatea şi eficienţa: New York Festivals și Sabre Awards.

McCann Erickson România a câștigat, la Praga, un Golden Award în cadrul competiției Sabre Awards, în categoria Consumer Marketing – Existing Product, pentru campania Rom: Changing the Romanian Flag, derulată pentru clientul Kandia Dulce.

La începutul acestei luni, campania pentru Noul Rom a mai câștigat trei premii și peste Ocean, în cadrul ediției din 2011 a New York Festivals: o medalie de argint şi două de bronz la secţiunile “Marketing Effectiveness: Consumer Products and Services”, respectiv “Integrated Media: Product & Service” și „Public Relation/Brand Communications: Product and Services Consumer”.
  
„Ne bucurăm foarte mult pentru premiile câştigate de ROM, pentru că, în primul rând, demonstrează că, iată, criza poate fi o oportunitate pentru acei clienţi şi acele mărci care dovedesc leadership şi viziune. Apoi, argintul câștigat la categoria eficiență la New York recredibilizează creativitatea ca tool de business și de comunicare. În final, această campanie marchează o schimbare de viziune în McCann, care a început în urmă cu trei ani, când am realizat că trebuie să evoluăm de la a oferi soluții de comunicare, la soluții de marketing care pot fi transformaționale pentru business-ul clienților noștri”, spune Adrian Boţan, Creative Partner McCann Erickson, despre premiile câștigate.

Campania „Noul Rom” a avut ca obiectiv recrutarea tinerilor și transformarea batonului de ciocolată Rom, născut în anul 1964, într-un brand relevant pentru ei. Ideea de la care a pornit întreaga campanie a fost aceea de a stimula sentimentul național în rândul tinerilor din România, iar acest lucru a fost posibil prin aparenta transformare a batonului Rom dintr-un produs puternic românesc într-unul americanizat, cu steagul american în locul celui românesc pe ambalaj.

„O idee genială pentru un brand generos, care a reușit să stârnească reacții neașteptate ca număr și conținut. A fost o campanie complexă, care va rămâne ca referință pentru toată echipa client-agenție care a lucrat acest proiect: nopți nedormite, tensiuni, semne de întrebare, idei nesfârștite, entuziasm fără limite și devotament total. O campanie plină  de “Senzații tari”, care a fost posibilă doar pentru că este vorba despre Rom și despre înțelegerea și asimilarea lui ca brand de către partenerul nostru McCann Erickson România”, a spus Mihuț Crăciun, General Manager Kandia Dulce.

 Din partea Kandia Dulce, la campanie au lucrat Gabriela Munteanu (Market Activation Manager), Ruxandra Stănuică Bărbulescu (Marketing Manager), Gianina Popescu (Brand Manager) și Elena Nestor (Brand Manager). Regizorul spoturilor a fost Radu Munteanu, iar casa de producție, Multimedia Est.

Echipa McCann Erickson care a lucrat la campanie este formată din Adrian Boţan (Creative Partner), Dinu Pănescu (Group Creative Director), Cătălin Dobre (Group Creative Director), Ionuţ Cojocaru (Art Director), Andra Badea (Art Director), Florin Florea (Copywriter); Ruxandra Săvulescu (Account Director), Lavinia Văduva (Senior Account Executive), Ileana Şerban Pîrîu (Human Insight Director); Alina Carasol (Media Manager Universal McCann), Victor Croitoru (Planning Director Universal McCann), Monica Stoica (Media Planner Universal McCann); Ruxandra Vasilescu (PR Manager McCann PR), Sorina Iordan (PR Executive McCann PR); Cristina Bîrleanu (Account Director MRM Worldwide), Ramona Mandu (Junior Strategic Planner MRM Worldwide), Laurenţiu Stere (Art Director MRM Worldwide), Paul Cioc (Copywriter MRM Worldwide), Viorel Sfetea (Web Developer MRM Worldwide), Daniel Manea (Senior Flash Developer MRM Worldwide), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer) şi Tiberiu Munteanu (A/V Manager).

Bucuresti, 20.05.2011

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.