Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania Johnnie Walker Join the Pact, cu Mika Häkkinen in rolul sau de ambasador global

pentru promovarea consumului responsabil de alcool, a atins peste 5,8 milioane de romani

Mesajul “Nu te urca la volan sub influența alcoolului” a atins peste 5,8 milioane de consumatori români, la nivel național, ca parte din cea mai recentă campanie Johnnie Walker pentru consum responsabil de alcool, Join the Pact, care a avut loc în România în perioada aprilie – iunie 2013. Johnnie Walker, cel mai mare brand de whisky din lume, a făcut echipă cu Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool și dublu campion mondial de Formula 1™, cu echipa McLaren, pentru a transmite consumatorilor români mesajul “Nu te urca la volan sub influența alcoolului”, ca parte din campania globală Johnnie Walker pentru consum responsabil, “Join the Pact”. Până în prezent, aproximativ un milion de oameni din întreaga lume au semnat pactul.

Campania integrată de comunicare Johnnie Walker a înglobat o serie de activități menite să transmită mesajul pentru promovarea consumului responsabil de alcool, mesaj amplificat prin media tradițională și social media, KOLs și endorseri / personalități. În România, succesul campaniei Johnnie Walker Join the Pact se traduce în următoarele date:
· Peste 12.000 de consumatori români au semnat pactul, luându-și angajamentul că nu se vor urca la volan sub influența alcoolului, inclusiv bloggeri, reprezentanți din social media și oficiali guvernamentali, precum primul ministru Victor Ponta
· Pagina oficială de Facebook Johnnie Walker România //www.facebook.com/JohnnieWalkerRomania a înregistrat o creștere cu peste 35% a numărului de fani, în timp ce rata de engagement s-a dublat
· Peste 5.000 de oameni au participat la demonstrațiile lui Mika Häkkinen la volanul mașinii Join the Pact Caparo T1, în cadrul unei curse cu circuit închis care a avut loc în Băneasa Shopping City, în timp ce milioane de consumatori au urmărit evenimentul transmis în direct de postul de televiziune Antena 3
· Peste 200 de materiale despre campanie difuzate de posturile naționale de televiziune, radio, print și online, dintre care peste 90% au transmis mesajul pentru promovarea consumului responsabil de alcool
· Campania s-a viralizat în social media, în special pe bloguri și Facebook, obținând peste 1,5 milioane de interacțiuni
· Șase consumatori, câștigătorii promoției naționale Join the Pact care a avut loc în hypermarket-uri, au avut ocazia unică de a se bucura de o cursă la bordul mașinii Caparo T1, alături de Mika, urmărindu-i de aproape precizia și tehnica specială de pilotaj
· Printre suporterii campaniei pentru promovarea consumului responsabil de alcool s-a numărat și Direcția Rutieră din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române

“Avându-l alături pe Mika Häkkinen în rolul său de ambasador global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool, un exemplu de conduită la volan pentru consumatorii din întreaga lume, într-o campanie dezvoltată în strânsă colaborare cu agențiile noastre partenere, am reușit să transmitem mesajul “Nu te urca la volan sub influența alcoolului“ către 5,8 milioane de consumatori români. Suntem încântați de răspunsul pozitiv primit de la consumatori și suntem siguri că toți cei care au semnat pactul, luând angajamentul că nu se vor urca la volan sub influența alcoolului, inspirați de Mika Häkkinen, vor continua să răspândească mesajul campaniei Johnnie Walker”, afirmă Andreea Neagu, Brand Manager, Johnnie Walker Romania.

Diageo, lider mondial pe piața distribuitorilor de băuturi premium și producătorul Johnnie Walker, alături de PPD România, partenerul oficial al Diageo pe piața din România, au dezvoltat campania Join the Pact, ca parte a angajamentului pe termen lung de a promova consumul responsabil de alcool. Join the Pact este prima campanie importantă dezvoltată în România de cel mai mare brand de whiskey din lume și a beneficiat de suportul unor personalități importante din Guverul României, inclusiv de sprijinul Primului Ministru, celebrități și reprezentanți ai presei tradiționale și social media. Conferința de presă i-a avut ca principali vorbitori pe Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool, Ian Wright – Diageo Global Corporate Relations Director, Viorel Ognean – Sales Development Director Eastern Europe, DIAGEO, și Costin Tătuc – Comisar șef de poliție, Director adjunct – Direcția Rutieră.

Agențiile care au contribuit la succesul acestei campanii sunt: Skepsis (BTL), Frank Digital (Social Media), OMD (Media) și Oxygen PR (PR).

Despre JOHNNIE WALKER® și Formula 1™

JOHNNIE WALKER® este cel mai mare brand de whisky din lume, savurat de oameni din peste 200 de țări din întreaga lume. Încă de la apariția brandului, Johnnie Walker a fost puternic asociat cu conceptul de progres personal. Capacitatea de înțelegere a consumatorului, determinarea și iscusința comercială au fost cele trei elemente care au contribuit la dezvoltarea unui mic magazin alimentar fondat în anul 1820, gestionat de-a lungul a trei generații de familia Walker, într-o afacere internațională având la bază un brand de whisky fin, autentic, iconic.

Această abordare progresistă și inovatoare a continuat și în secolul 21, iar în anul 2005 JOHNNIE WALKER® a încheiat un acord de parteneriat cu echipa de Formula 1™ Vodafone McLaren Mercedes. Astăzi JOHNNIE WALKER® este recunoscut ca un simbol al progresului personal și ca un brand internațional, premium, iconic. Echipa Vodafone McLaren Mercedes și Formula 1™ întrunesc aceste caracteristici, generând o platformă originală de comunicare pentru consumatori.

Diageo, lider mondial pe piața distribuitorilor de băuturi premium și deținătorul brandului JOHNNIE WALKER®, se angajează să promoveze consumul responsabil de alcool, acesta fiind elementul principal de legătură cu Vodafone McLaren Mercedes.

În România, JOHNNIE WALKER® este distribuit în mod oficial de PPD România, cel mai mare distribuitor de băuturi alcoolice premium și partenerul pe termen lung al renumitului producător de băuturi alcoolice, Diageo.

*Rezultate cumulate obținute prin intermediul tuturor mediilor de comunicare (expunere în presa națională, TV, print, online și social media).

Bucuresti, 02.09.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.