Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania #ICanBoogie – Capitolul 3: Un rendez-vous

reserved colectie dama

Cel de-al treilea capitol al campaniei de toamnă „I Can Boogie” constituie un final foarte senzual, care închide seria filmelor regizate de Gordon von Steiner pentru Reserved. „Un rendez-vous” ce încetinește ritmul pentru a face loc unei interpretări complet noi a cântecului tematic. De data aceasta, una dintre vedetele campaniei – Joanna Kulig – cântă melodia “Boogie”. Ea este acompaniată doar de pian, într-un aranjament de jazz ambiental. La fel ca în capitolele anterioare, această parte o include și pe Jeanne Damas, acea “IT Girl” de origine franceză.

reserved colectie dama

„Un Rendez-vous” este o colecție de impresii, aflată la granița dintre vis și realitate, care arată o luptă de putere între personajele principale, amintind de tangoul anilor 1930. Versiunea romantică și senzuală a clipului „I Can Boogie” este decorul pentru schimbul de priviri, gesturi și subînțelesuri între vedetele feminine. Cine conduce și cine se lasă condus? Care este mesajul? O femeie contemporană își poate alege rolul, atât în ​​dans, cât și în viață. În film, Jeanne Damas și Joanna Kulig contrastează puternic, una purtând o rochie neagră, iar cealaltă o cămașă supradimensionată, luată parcă direct din garderoba bărbaților.

„Un număr infinit de definiții ale feminității este punctul de plecare al întregii campanii. Indiferent dacă poartă o rochie ce îi subliniază talia și decolteul sau o cămașă largă bărbătească – o femeie rămâne aceeași. Ea va fi întotdeauna ceea ce își dorește să fie, iar hainele o ajută să exprime acest lucru”, spune Monika Kapłan, Global Marketing Director Reserved, rezumând astfel întreaga campanie de toamnă. De aici și divizarea în trei părți, fiecare dedicată unei viziuni diferite asupra feminității, într-o dispoziție complet diferită, care în cele din urmă formează un ansamblu coerent, accentuând faptul că Reserved desenează moda fără o evaluare a beneficiarilor. Dansul senzual al eroinelor rafinate, prinse în decorul unui club elegant, anunță noua colecție capsulă Reserved Premium. Alb-negru, o mulțime de împrumuturi din garderoba bărbaților, linii clasice, atemporale și factorul feminin imbatabil.

reserved colectia barbati

Colecția Premium se bazează pe contraste, forțe de atracție și respingere. Se concentrează pe calitate, asigurând cele mai bune elemente de bază, esențiale în orice garderobă și de care te poți bucura o perioadă foarte lungă de timp. www.reserved.com

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.