Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania de constientizare Synevo “Fa-ti analizele medicale periodic”

semnata de Rusu+Borţun Brand Growers

Agenţia de strategie şi manifestare creativă de brand Rusu+Borţun Brand Growers continuă colaborarea începută în anul 2009 cu Grupul Medicover adăugându-şi în portofoliu contul Synevo.

Ca urmare a câştigării licitaţiei organizate la finalul lunii ianuarie, Rusu+Borţun Brand Growers a conceput şi implementat prima campanie de conştientizare Synevo "Fă-ţi analizele medicale periodic".

Aceasta este prima campanie care comunică publicului larg despre importanţa efectuării de analize medicale periodice. Până acum informarea s-a facut doar prin intermediul medicilor.

Campania care se va derula pe întregul an, debutează cu 8 execuţii amplasate pe panouri publicitare în 7 staţii de metrou din Bucureşti, în perioada februarie – martie 2013. Campania va fi susţinută în Social Media alături de Rusu+Borţun Cyber Growers.

"Această campanie este dedicată tuturor femeilor din viaţa noastră, aparent atât de fragile şi delicate, dar atât de puternice şi dedicate când un membru al familiei este bolnav. Prin această campanie, Synevo se implică activ alături de ele în menţinerea sănătăţii familiei, ajutându-le să înţeleagă că este mult mai uşor să prevină decât să susţină povara îmbolnăvirii unei persoane dragi." declară Virgil Ivan, Director General Synevo România.

"Ne bucurăm să lucrăm pentru companii cu un puternic spirit antreprenorial, care îşi propun ţinte înalte şi au o misiune de îndeplinit la nivel social. Am fost impresionaţi de nivelul de profesionalism, de pasiune pentru ceea ce fac al celor de la Synevo şi înţelegem de ce sunt liderii pietei de analize medicale din regiune. O simplă vizită la laboratorul central Synevo îşi poate schimba rapid părerea despre competitivitatea României în acest domeniu. Deşi ar avea atât de multe de spus despre sine, Synevo a ales să se manifeste ca un brand nedeclarativ, concentrat pe înţelegerea nuanţată a femeilor din target." povesteşte Cătălin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Borţun Brand Growers.

Echipa care a realizat şi implementat această campanie este formată din partea Synevo de către Virgil Ivan – Director General şi Mariana Colcigeanu – Director de Marketing, iar din partea agenţiei Rusu+Borţun Brand Growers de către Cătălin Rusu – Creative Director & Managing Partner, Marc Borţun – Senior Art Director & Creative Partner, Mircea Crăciun – Senior Copywriter, Anca Uscătescu – Publishing Design & DTP Manager şi Iulian Angheluţă – Director Executiv.

Synevo România, cel mai mare furnizor de servicii medicale de laborator din ţară, operează la nivel naţional prin cele 50 de laboratoare şi puncte de recoltare din Bucureşti şi oraşele universitare şi un laborator central regional care deserveşte 4 ţări din Balcani. Synevo oferă cea mai largă paletă de analize medicale, peste 1.800 de investigaţii diferite de laborator precum hematologie, chimie, microbiologie, imunologie, alergologie, toxicologie, biologie moleculară şi anatomie patologică.

Rusu+Borţun Brand Growers este o agenţie independentă de strategie şi manifestare creativă de brand înfiinţată în 2008 care integrează servicii de branding şi advertising.

Bucuresti, 27.02.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.