Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

by City Mall

Ai curaj si cea mai <dementa> dorinta a ta se poate transforma in realitate – ocazia ti-o ofera City Mall, la Fabrica DeMenta. Timp de 3 saptamani, in perioada 22 septembrie – 10 octombrie, cea mai indrazneata idee a saptamanii poate deveni un vis implinit  <Puneti o dorinta si City Mall ti-o indeplineste. Din Suflet!>

Campania initiata de City Mall se adreseaza publicului larg, mecanismul de participare fiind unul simplu: orice persoana cu un vis indraznet trebuie sa scrie la Radio 21, la Fabrica Dementa (dementa@radio21.ro), sa isi expuna o dorinta si sa ii convinga pe organizatori ca visul sau este deosebit si ca merita indeplinit.

Campania a inceput pe 22 septembrie si pana acum sute de <visatori> au transmis -dorintele lor: de la a-si serba ziua alaturi de prieteni in mall sau a scrie iubitei cu petale de trandafiri ca o iubeste (!), pana la a calatori cu un balon deasupra Bucurestiului pentru a vedea ce au romanii in cap (!); de la a primi un laptop, un echipament complet de campare sau un ecograf portabil si pana la a primi 3000 de bulbi de zambile (!).

Primul premiu a fost acordat astazi, 29 septembrie. Numele castigatoarei a fost dezvaluit de Razvan Popescu si Orlando, azi dimineata in Fabrica deMenta. Anca este din Bucuresti. Sora ei implineste azi, pe 29 septembrie, varsta de 28 de ani. City Mall ii ofera, chiar astazi, chiar de ziua surorii ei, un voucher de cumparaturi in valoare de 2900 RONI (cifra aniversarii), pe care aceasta ii poate cheltui in City Mall.

Campania este comunicata in City Mall, prin afisaj intern, si o pastila extrem de dementa la Radio 21, fiind o “etapa in plus in cadrul platformei de comunicare City Mall , Sufletul Orasului, City Mall, un loc in care se intampla lucruri minunate” afirma Irene Ionita, Marketing Manager City Mall.

Bucuresti, 29.09.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *