Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brother anunță patru soluții noi pentru activitatea de birou

Brother Solutii solutii noi pentru activitatea de birou

În perioadele aglomerate, angajații din toate domeniile de activitate au nevoie de metode cât mai rapide de rezolvare a sarcinilor existente, care să le permită îmbunătățirea productivității și o reducere a nivelului de stres. În scopul eficientizării operațiunilor din companii, Brother a creat și a lansat patru soluții proiectate pentru îmbunătățirea performanțelor la tipărire și reducerea timpului alocat mentenanței și administrării.

Cerere ajutor (Request Help) este o funcție dezvoltată pentru a combate problemele legate de mentenanța echipamentelor. Soluțiile folosite de companii pentru tipărirea și gestionarea documentelor sunt în general echipamente complexe, pe care cei mai mulți dintre angajați nu le cunosc dincolo de aria lor minimă de utilizare. Așa se face că apariția unui mesaj de eroare poate avea efecte neplăcute în cazul în care persoana care se confruntă cu el nu știe ce butoane trebuie apăsate sau ce acțiuni trebuie întreprinse.

Noua funcție dezvoltată de Brother este un instrument interactiv creat special pentru astfel de situații în care utilizatorii au nevoie de asistență, permițându-le acestora să ceară rapid ajutorul unui profesionist. Practic, prin atingerea unei singure pictograme, este generat un raport de diagnoză complet, care este transmis în mod automat, prin email, direct administratorului IT sau furnizorului de servicii. Nu numai că soluția este una deosebit de sigură și ușor de utilizat de oricine, dar funcționează fără echipamente hardware suplimentare și oferă administratorilor mai mult control asupra soluțiilor de tipărire.

Brother Solutii solutii noi pentru activitatea de birou

Comandă consumabile (Order Supplies) introduce o metodă mai ușoară de a comanda consumabile pentru echipamentele de tipărire. Nu toate companiile au persoane dedicate sau un furnizor de servicii care să monitorizeze starea cartușelor și să le înlocuiască atunci când este cazul, astfel că golirea lor apare de multe ori în momente neprevăzute. În astfel de situații, este necesar ca angajații să aloce din timp pentru găsirea și comandarea consumabilelor corecte, ceea ce presupune un impact negativ asupra productivității. Cu noua funcție introdusă de Brother, acest lucru este însă posibil prin simpla atingere a unui buton, la nivelul imprimantei. Astfel, se economisesc timp și resurse, iar productivitatea este menținută la cel mai înalt nivel, chiar și în companiile care nu optează pentru servicii de print administrate.

Panoul de control de la distanță (Remote Panel) permite soluționarea rapidă a unor probleme de către administratorul IT sau furnizorul de servicii, fără ca persoana responsabilă să se deplaseze până la locația echipamentului. Din când în când, angajații se pot confrunta cu diverse probleme legate de utilizarea echipamentelor de tipărire, pe care nu le pot rezolva singuri și au nevoie de ajutor profesionist. În astfel de situații, ei apelează la profesioniști, fie din interiorul, fie din exteriorul companiei. De cele mai multe ori, astfel de probleme pot fi identificate și remediate fără o intervenție fizică asupra echipamentului. Pentru astfel de situații, Brother a creat o funcție ce permite accesarea de distanță, în deplină siguranță, a echipamentelor de tipărire, cu ajutorul cărora specialiștii pot diagnostica și remedia rapid orice fel de probleme, fără a se deplasa la fața locului. În acest fel, se reduce enorm timpul de intervenție, iar perioadele de inactivitate sunt diminuate semnificativ, productivitatea fiind mult îmbunătățită.

Tipărirea de coduri de bare (Barcode Print+) este o funcție ce permite companiilor să printeze coduri de bază standard, fără bătăi de cap. În mod normal, listarea de coduri de bare conform standardelor din industrie presupune achiziționarea și utilizarea de echipamente dedicate, ceea ce presupune investiții și costuri de operare mai mari. Acum, ele sunt eliminate de noua abordare Brother, care le permite companiilor să folosească imprimantele obișnuite de birou în acest scop. Barcode Print+ se integrează ușor cu sistemele software existente și este pe deplin compatibilă cu SAP și alte soluții destinate segmentului Enterprise.

Respectând sloganul companiei – “Alături de dvs.” – noile soluții dedicate mediului de afaceri au fost proiectate în conformitate deplină cu cerințele clienților și furnizorilor de servicii, cu scopul creșterii productivității din activitatea de tipărire. În acest fel, compania își respectă promisiunea de susținere a partenerilor și utilizatorilor, prin dezvoltarea continuă de tehnologii inovatoare, care să îmbunătățească eficiența lucrului cu documente.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.