free download 78 travel guides written by experts

BrandTailors a surprins in imagine farmecul laptelui proaspat din Tara Dornelor

Compania de strategie şi design de brand BrandTailors a creat noile ambalaje pentru cele două SKU-uri de lapte proaspăt pasteurizat (ESL) LaDorna.

Datorită dorinţei de a creşte cota de piaţă a brand-ului LaDorna, compania Dorna Lactate decide intarea în categoria de lapte proaspăt pasteurizat (ESL) prin lansarea a două SKU-uri de lapte şi adresează echipei BrandTailors cerinţa de a dezvolta extensia de linie de produs prin crearea design-ul de ambalaj, păstrând amprenta vizuală LaDorna.

Consultanţii BrandTailors au identificat, în urma auditului de brand faptul că fascinaţia brand-ului LaDorna decurge din proiectarea devenirii laptelui într-un spaţiul feeric, în mijlocul unei naturi vii şi colorate: „Design-ul de ambalaj redă un cadru al acestei lumi îndepărtate: momentul turnării laptelui proaspăt într-o cobiliţă. Diversitatea cromatică a naturii asigură diferenţierea între cele două SKU-uri (cu 3,5% şi respectiv 1,5% grăsime) si miscarea fluida a laptelui imprima dinamism graficii de ambalaj, generând astfel un grad ridicat de vizibilitate la nivelul raftului.”, a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.

Dispunerea elementelor grafice a fost configurată în strânsă legătură cu forma şi gradul de transparenţă ale ambalajului structural, consolidând astfel ansamblul vizual al produsului şi totodată potenţând transmiterea mesajului principal – prospeţimea naturală a laptelui LaDorna. „LaDorna Lapte Proaspat reprezintă cel de-al doilea proiect pe care compania Dorna Lactate l-a încredinţat consultanţilor BrandTailors, după sarcina de a crea design-ul de ambalaj pentru Lăptic LaDorna. Faptul că această colaborare a continuat după primul proiect finalizat arată încrederea pe care echipa BrandTailors a câştigat-o datorită expertizei de care a dat dovadă.”, a concluzionat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.

Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea, Beatrice Danis – audit de brand, Melania Nemeş – concept creativ şi design de ambalaje, Mihai Parpalea – retuşare imagine şi pregătire de tipar, Andreea Florea si Janos Kurko – management de proiect.

Bucuresti, 01.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *