free download 78 travel guides written by experts

Brandstalk şi Coronita cauta premianti!

Agenţia Brandstalk Advertising a fost aleasă de Agrana România să realizeze prima promoţie naţională pentru brandul Coroniţa. Intitulată „Câştigă cu linguriţa premii de la Coroniţa!”,  campania renumitului producător de zahăr a fost lansată pe data de 1 martie şi va culmina cu desemnarea marelui câştigător, în urma extragerii din 1 iunie.

De-a lungul celor trei luni de desfăşurare, promoţia Coroniţa va desemna săptămânal peste 1100 de câştigători. Simplu şi clar, mecanismul promoţiei constă în decuparea a trei linguriţe de pe ambalajul Coroniţa şi trimiterea acestora la CP 124, OP 13 Bucureşti, până la data de 25 mai.

Brandul Coroniţa există în forma actuală de aproximativ trei ani pe piaţa zahărului. Încă de la început, Coroniţa s-a poziţionat în categoria economică, reuşind să aducă cele mai mari volume de vânzări din categoria zahărului ambalat pentru producătorul Agrana. „Am vrut să oferim promoţiei un caracter accesibil, credibil şi, în acelaşi timp, jucăuş şi uşor de memorat. De aceea, „vedeta” campaniei este linguriţa – un obiect foarte simplu, uşor de recunoscut, nelipsit din orice bucătărie. Mai mult, atunci când vine vorba de zahăr, linguriţa este „instrumentul de măsură” la îndemâna oricui, care zilnic ne îndulceşte cu zahăr ceaiul sau cafeaua de dimineaţă. Ea face parte din viaţa noastră de zi cu zi.” a declarat Roxana Popescu Memetea, General Manager Brandstalk Advertising. Premiile care vor atrage atât gospodinele, cât şi cumpărătorii spontani constau în 30 de aragazuri, 30 de frigidere, 100 de seturi cu forme de prăjituri şi 1000 de baxuri de zahăr Coroniţa. În urma marii extrageri din 1 iunie, norocosul câştigător va primi o bucătărie modernă, complet mobilată şi utilată cu produse electrocasnice Arctic!

Promoţia se bucură de o puternică susţinere media la nivel naţional, beneficiind de spoturi TV şi radio, precum şi de machete în principalele ziare şi publicaţii cu profil culinar. De asemenea, pe perioada campaniei, promoţia va fi semnalizată la raft prin intermediul  materialelor promoţionale şi a ambalajului personalizat.

„Într-adevăr, promoţia Coroniţa este ideea noastră de cadou pentru gospodine odată cu începerea primăverii şi se materializează în această încercare de a crea o legătură şi mai puternică între consumatorii din toată ţara şi brandul nostru” a declarat Sorin Soroceanu, Marketing Manager în cadrul Agrana România.

Echipa implicată în dezvoltarea promoţiei îi include pe Olivia Georgescu (Account Manager), Alex Brîcov (Art Director) şi Luisa Leizeriuc (Copywriter) din partea Brandstalk Advertising şi pe Gabriela Petrea (Director) şi Sorin Soroceanu (Marketing Manager) din partea Agrana România. {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *