free download 78 travel guides written by experts

Caroli Foods – Mai multe marci, o voce unica pe Internet

Caroli Foods îşi lansează prima pagină web corporatistă: www.carolifoods.ro

Caroli Foods lanzează astăzi noua sa pagină de Internet www.carolifoods.ro. Aceasta concentrează comunicarea mărcilor sale consacrate, Caroli şi Gourmet. Utilizatorii obişnuiţi cu domeniul www.caroli.ro îl pot accesa în continuare – ei vor fi redirectaţi automat către pagina www.carolifoods.ro, unde informaţiile despre cele două mărci sunt integrate în contextul mai larg al comunicării grupului Caroli Foods.

Noul site Caroli Foods este gândit ca un suport în comunicarea către clienţi şi consumatori, oferind descrieri detaliate ale tuturor produselor – inclusiv numărul de calorii, condiţiile de păstrare şi termenul de valabilitate. De asemenea, partenerii Caroli Foods pot afla noutăţi privind dezvoltarea companiei şi planurile de viitor. Jurnaliştii pot descărca de pe www.carolifoods.ro toate comunicatele de presă emise de companie beneficiind atât de ultimele noutăţi cât şi de o mini arhivă.

„Dorim ca toţi clienţii noştri să poată accesa orice informaţie găsesc necesară despre produse, despre companie, să poată vedea ce aleg să consume, ce ingrediente folosim. De aceea am hotărât lansarea unei noi pagini care să prezinte mărcile în contextul general al companiei,” a declarat Khaled El Solh, Executive Director, grupul Caroli Foods.

Pagina web a fost creată folosind tehnologia Flash, pentru a le oferi vizitatorilor o experienţă vizuală plăcută şi pentru a permite integrarea oricărui tip de format multimedia. În acelaşi timp, această tehnologie face posibilă actualizarea paginii în timp real, fără ca vizitatorul să trebuiască să reîncarce pagina pentru a accesa conţinutul nou. Proiectul a fost realizat de echipa Caroli Foods în colaborare cu agenţia de publicitate Saatchi&Saatchi (creaţie) şi compania clujeană Eurobit (dezvoltare tehnică).

Despre Caroli Foods
Caroli Foods este unul dintre liderii pieţei de mezeluri din România, cu o cotă de piaţă estimată de 12%. Grupul produce trei mărci de mezeluri: Caroli, Gourmet şi Familia, înglobând peste 150 de produse, dintre care 41 lansate în 2005. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit zeci de milioane de Euro în procesarea şi distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igienă, resurse umane etc.). Grupul are 1.000 de angajaţi, dintre care peste două treimi au între 18 şi 35 de ani. Cifra de afaceri a Grupului, la finele anului trecut, a fost de 62 de milioane de Euro, în creştere cu peste 40% faţă de anul anterior. Produsele Caroli Foods sunt aliniate standardelor Uniunii Europene. Fabrica de la Piteşti, cu o suprafaţă productivă de 15.000 de metri pătraţi, este certificată ISO 9001:2000 şi HACCP. Grupul Caroli Foods este format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires şi INDCARF S.A.

www.carolifoods.ro

Despre Saatchi & Saatchi
Saatchi & Saatchi, poziţionată ca „The Ideas Company” este o agenţie de publicitate full service, cu o vastă experienţă, parte a reţelei internaţionale Saatchi & Saatchi, care activează în peste 80 de ţări. Saatchi & Saatchi România a luat fiinţă acum 15 ani. Din vastul portofoliu Saatchi & Saatchi România fac parte atât clienţi internaţionali cât şi branduri locale.

Despre Eurobit
Eurobit Media este o companie de webdesign din Cluj care activează deja de 6 ani pe piaţa românească. Eurobit are în portofoliu peste 200 de site-uri pe care le-a dezvoltat în special pentru clienţi internaţionali, dar şi pentru mari companii locale.
{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *