Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brand Film Festival la final – scurtmetraje create de branduri si spoofuri realizate de consumator

Ultima seară a Brand Film Festival, festivalul poveștilor de brand spuse de consumatori, le-a adus participanților din București, Cluj, Timișoara, Iași, Sibiu și Brașov cele mai impresionante scurtmetraje publicitare și cele mai reușite parodii de reclame înscrise la competiția Grand Spoof între anii 2007 și 2011.

Evenimentul a început cu o proiecție de 90 de minute de artă publicitară, cu scurtmetraje create de regizori celebri pentru branduri. Publicul a văzut scurtmetraje despre oameni obisnuiți care fac lucruri extraordinare, ca în scurtmetrajul pentru Visibly Smart de la Intel, care spune povestea unui cuplu din China care a decis să facă poze neobișnuite la nunți, animații precum cea pentru fundația Chipotle Cultivate, povești prezentate de Lexus cu oameni pasionați de munca lor, fie că sunt bucătari, muzicieni sau creatori de dragoni de hârtie. De asemenea, au fost scurtmetraje cu cele mai cunoscute staruri ale filmului și ale muzicii, precum „Beat the devil” din seria BMV Short Films, regizat de Tony Scott și în care joacă James Brown, Bruce Willis, Marilyn Manson, Clive Owen, Gary Oldman, sau cel pentru parfumul Coco Mademoiselle de la Chanel, a cărui imagine este Keira Knightley.

Seara a continuat cu proiecția celor mai bune parodii de reclame create de consumatori în cadrul competiției Grand Spoof în 2007, 2008, 2009, 2010 și 2011.

Prima seară Brand Film Festival, prezentată de Bergenbier, a fost dedicată masculinității și a cuprins o proiecție a celor 10 filme finaliste din competiția de scurtmetraj Bergenbier desfășurată pe TheCreator și o selecție de reclame din toată lumea despre universul masculin.

A doua zi a fost prezentată de Dove Men+Care și a vorbit despre bărbații confortabili în propria piele. Istoriile lor au fost prezentate prin scurtmetraje originale, create de comunitatea IQads, și printr-o selectie tematică a celor mai bune reclame despre bărbații de până la 40 de ani, maturi și împliniți.

Locațiile Brand Film Festival au fost: Club Tralala (în București), Cafe Bulgakov (în Cluj), Club For Fun (în Iași), Vanilla Night Bar&Games (în Brașov), Aethernativ Cafe (în Timișoara) și Silver Club (în Sibiu).

Brand Film Festival este un eveniment IQads susținut de partenerii media Radio Guerrilla, 24FUN, Playboy, Decât o Revistă, Q2M, Realitatea.net, Money.ro, Pandora’s, VoxPublica, Cinemagia, evenimenteincluj.ro, dar și de Mad3, PRIME Iași și PRIME Brașov.

Bucuresti, 30.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.