Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group la Salonul Auto de la Frankfurt, IAA 2009

Prin cele trei mărci BMW, MINI şi Rolls-Royce Motor Cars, BMW Group este primul expozant care va folosi noul Pavilion Hall 11 – cel mai avangardist pavilion expoziţional din Europa

Pe 15 septembrie 2009, Salonul Auto de la Frankfurt IAA îşi va deschide porţile pentru presă. O premieră importantă pentru BMW Group: anul acesta, cele trei mărci vor fi prezentate sub acelaşi acoperiş – în Pavilionul 11, care astăzi a fost inaugurat oficial de Primarul oraşului Frankfurt, Petra Roth. Cel mai avangardist pavilion expoziţional din Europa poate fi găsit chiar la porţile de acces ale centrului expoziţional. Punctul de atracţie al prezentării BMW din cadrul ediţiei 2009 a salonului este un circuit în lungime de câteva sute de metri, unde vor fi prezentate premierele mondiale şi flota BMW EfficientDynamics.

Thomas Muderlak, responsabil pentru prezentarea BMW Group la Salonul Auto de la Frankfurt IAA: "Participarea la un salon auto este importantă pentru noi ca instrument de comunicare direcţionat către clienţi, presă şi vizitatorii târgului. Suntem încântaţi că IAA 2009 ne oferă oportunitatea de a clădi ceva pe baza tradiţiei noastre pentru prezentări inovatoare la saloane auto şi că acum putem prezenta cele trei mărci sub acelaşi acoperiş – o premieră importantă pentru BMW Group. Un punct de atracţie pentru vizitatorii noştri va fi experienaţa pe care o vor oferi maşinile noastre în mişcare: pentru marca BMW, prezentarea noastră reflectă cu adevărat sloganul mărcii, Plăcerea de a conduce".

În 2003, 2005 şi 2007, marca BMW s-a prezentat într-o clădire în stil cubist, în aşa-numita Agora, în timp ce MINI şi Rolls-Royce Motor Cars au fostgăzduite în alte pavilioane expoziţionale. Alăturarea celor trei mărci va permite ca BMW Group să organizeze diferite evenimente importante precum Conferinţa prestigioasei publicaţii germane “ZEIT”, unde BMW Group va avea ocazia de a pune bazele unor importante probleme sociale precum sustenabilitatea, dezvoltarea durabilă sau folosirea de resurse regenerabile. De asemenea, Raportul 2009/2010 Sustainable Value Report va fi prezentat la conferinţa de presă BMW Group din data de 15 septembrie. Sustenabilitatea este tema principală a conceptului oferit de standul expoziţional BMW Group: de aceea compania aplică un sistem expoziţional reutilizabil la saloane auto şi târguri. Conceptul se bazează pe elemente structurale modulare şi reutilizabile, care reduc volumul de material demolat şi pe cel al pierderilor.

Între 15 şi 27 septembrie 2009, copii cu vârsta cuprinsă între 3 şi 13 ani pot descoperi fascinaţia mărcii în cadrul Junior Campus. Un atelier va explica celor cu vârsta cuprinsă între 7 şi 13 ani, în mod interactiv, cum să folosească resursele într-o manieră resposnabilă. Alte programe dedicate celor mici vor trata teme precum siguranţa rutieră şi producţia regenerabilă.

Prezentarea BMW la salon: "Bucuria este BMW"
Conceptul de bază din spatele prezenţei mărcii BMW la IAA 2009 se axează pe Plăcerea de a conduce. Pentru prima dată vizitatorii IAA pot experimenta designul automobilelor şi emoţia în mişcare – graţie pretzentării dinamice pe un circuit special. Flota BMW EfficientDynamics, prezentă în acest mode special, va fi o demonstraţie impresionantă a fuziunii dintre plăcerea de a conduce şi consumul redus. Graţie EfficientDynamics, BMW este capabil să dovedească fără compromis că cele două idei nu se află în antiteză: cu cea mai recentă generaţie de modele, BMW Group a redus consumul flotei la nivel european cu mai bine de 25 de procente, în timp ce a îmbunătăţit plăcerea celor aflaţi la volan. La momentul deschiderii IAA, BMW va fi livrat aproximativ 1,4 de automobile echipate cu pachetul de tehnologii BMW EfficientDynamics care a obţinut numeroase premii. Pe lângă prezentarea flotei EfficientDynamics, accentul va fi pus pe premierele mondiale ale modelelor hibrid BMW ActiveHybrid 7 şi BMW ActiveHybrid X6, precum şi pe premiera mondială a gamelor BMW Seria 5 Gran Turismo şi BMW X1. Vizitatorii se pot aştepta şi la alte surprize care vor fi communicate la o dată ulterioară.

Standul MINI: "What a birthday! It’s MINI"
Pe 26 august, MINI va sărbători cea de-a 50-a aniversare. Pentru a onora această ocazie specială, prezenţa MINI în cadrul salonului se axează pe cei 50 de ani de istorie de succes MINI. Acest program se observă şi în arhitectura standului: vizitatorii standului vor fi primiţi cu sloganul la scară mare "What a birthday! It’s MINI", care va fi afişat în diagonală la intrarea în standul cu o lungime de 35 de metri, o înălţime de şase metri şi o adâncime de patru metri. Premierele mondiale MINI vor include ediţiile aniversare MINI 50 Camden şi MINI 50 Mayfair, precum şi alte inovaţii surprinzătoare din partea mărcii. Un alt punct de interes la standul MINI din cadrul IAA 2009 este conceptul MINIMALISM – un pachet de măsuri dezvoltat pentru optimizarea consumului de combustibil şi pentru reducerea emisiilor, care va fi prezentat într-o suprafaţă futuristă prin experienţe interesante.

Prezenţa Rolls-Royce în cadrul IAA
Punctul de atracţie al prezenţei Rolls-Royce în cadrul salonului este premiera mondială a modelului Rolls-Royce Ghost. Standul în sine a fost conceput ca o clădire deschisă cu acoperiş transparent, în care Rolls-Royce prezintă nu numai Ghost, ci şi gama Phantom, cu Phantom Extended Wheelbase (ampatament mărit), Drophead Coupé şi Phantom Coupé.

Bucuresti, 31.07.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.