Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group deschide noi teritorii cu BMW Seria 2 Active Tourer

• BMW vizează un nou public ţintă în segmentul premium al clasei compacte.
• Krüger: Potenţial mare pentru BMW Seria 2 Active Tourer.
• Principalele pieţe pentru Seria 2 Active Tourer: Europa şi China.
• Beneficii de sinergie datorită arhitecturii comune pentru mai multe modele.

BMW Group deschide noi perspective prin accederea în segmentul premium al clasei compacte cu cel mai nou model al său: BMW Seria 2 Active Tourer. "Reacţia faţă de Seria 2 Active Tourer a fost una foarte pozitivă, ceea ce ne face încrezători că noul automobil va fi un succes răsunător", a declarat Harald Krüger, membru în Consiliul Director BMW AG şi responsabil pentru producţie, la evenimentul de prezentare a noului model, ce a avut loc miercuri la Sölden (Austria). BMW Seria 2 Active Tourer va fi lansat pe piaţa din Europa cu începere din 27 septembrie 2014.

Principalele pieţe pentru Seria 2 Active Tourer vor fi Europa şi China. Este de aşteptat ca Europa să acopere 40% din volumul vânzărilor, în timp ce China va acoperi aproximativ 15%. "Pe lângă agilitatea impresionantă, unică pentru un automobil din acest segment, clienţii vor aprecia poziţia înaltă a şezutului şi interiorul spaţios, precum şi dimensiunile compacte, funcţionalitatea şi confortul", a mai declarat Krüger.

Seria 2 Active Tourer se va adresa unui nou public-ţintă

"Cererea de automobile premium în clasa compactă se dezvoltă promiţător", a continuat Krüger. Datorită mărcii MINI şi modelelor BMW Seria 1 şi Seria 2, BMW Group este bine reprezentat în segmentul premium al automobilelor mici şi compacte. Prin extinderea gamei de produse, concernul vizează atragerea unui nou public-ţintă prin calităţile tradiţionale ale mărcii BMW, aşa cum a făcut anterior prin modelul de succes BMW Seria 1. Aproximativ 70% din vânzările primei generaţii BMW Seria 1 s-au datorat unor clienţi noi ai mărcii.

"Cu BMW Seria 2 Active Tourer, ne adresăm în principal acelor clienţi ale căror motive familiale ridică cerinţe speciale în privinţa funcţionalităţii şi confortului, dar, în acelaşi timp, vor să se bucure de puncte forte BMW tradiţionale precum sportivitatea şi designul inovator. Vorbim despre o combinaţie care anterior nu a fost disponibilă pe piaţă şi care ne diferenţiază de concurenţă", a accentuat Krüger. Active Tourer este primul model BMW din istorie cu tracţiune faţă şi primul model al mărcii BMW care va dispune de un motor cu trei cilindri. Noua arhitectură cu tracţiune faţă – cu un motor dispus transversal – permite o utilizare maximă a volumului interior într-un automobil relativ mic.

Economii de volum prin arhitectura comună

BMW Group a dezvoltat două arhitecturi: una pentru viitoarele modele cu tracţiune spate sau tracţiune integrală şi una pentru modele cu tracţiune integrală sau pe puntea faţă, pe care se bazează şi BMW Seria 2 Active Tourer. Această arhitectură cu tracţiune faţă reprezintă baza şi pentru asigurarea unei creşteri profitabile în segmentul premium al claselor mică şi compactă. "Standardizarea dezvoltării şi a proceselor de producţie, bazată pe conceptul arhitecturilor comune modelelor/mărcilor şi pe motoarele modulare, ne permite să realizăm economii la o scară considerabilă în cadrul concernului", a mai spus Krüger.

Mai mult, BMW Seria 2 Active Tourer este primul BMW care va beneficia de un concept de motor modular. Acest concept permite BMW Group să producă propulsoare pe benzină sau diesel – cu trei, patru şi şase cilindri – de diferite capacităţi pe o singură linie de asamblare. Datorită procentajului mare de componente identice, concernul poate realiza reduceri mari ale costurilor, atât în dezvoltare, cât şi în producţie.

Creşterea segmentului premium

În viitorul apropiat, segmentul premium este de aşteptat să crească mai rapid decât segmentul de bază. BMW Group se aşteaptă să înregistreze o cerere tot mai mare şi o creştere anuală medie la nivel mondial de peste 4,5% (2013-2020). Este foarte probabil ca şi segmentul premium al automobilelor de clasă mică şi compactă să beneficieze de pe urma acestei creşteri.

Bucuresti, 23.07.2014

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.