Cu cāt m? uit mai mult pe Internet, cu atāt m? conving mai tare c? o īntreag? pleiad? de companii trateaz? site-ul ca pe un moft. Dar de departe cele care par mai convinse de acest fapt sunt hotelurile ?i restaurantele!

A?i īncercat s? afla?i ceva despre un restaurant sau hotel de la noi pe net? Cāt v-a luat s? ajunge?i la site-ul oficial? De obicei, primele pagini sunt pline de reviste cu recomand?ri pentru timpul liber, agen?ii de turism de la noi ?i din str?inatate, articole din ziare, reviste ?i de pe bloguri despre respectivele locuri, ?i dac? mai ai r?bdare s? sapi, ajungi ?i unde trebuie.

OK, poate nu sunt tocmai buni la optimizare pentru motoarele de c?utare… Poate nu se pricep! Cu chiu, cu vai, am ajuns la ei, hai s? vedem ce informa?ii ne ofer?! De foarte multe ori, nimic relevant. Nu mai spun c? site-urile sunt alambicate, cu fonturi nepotrivite pentru web ?i parc? gāndite special s? te fac? s? te plictise?ti rapid ?i s? fugi īn alt? parte!

Oricine e interesat de un hotel sau restaurant vrea s? ?tie urm?toarele lucruri:

  • unde se afl? hotelul sau restaurantul. Asta nu īnseamn? doar o frāntur? de hart?, ci ?i indica?ii precise (autobuz, metrou, repere u?or de identificat)
  • programul
  • modalit??ile de plat?!!! Da, avem carduri ?i le folosim. ?i am vrea s? ?tim dac? le accepta?i. Iar dac? nu le accepta?i pe toate, atunci pe care?
  • Avem nevoie de rezervare? Sigur ?ti?i cānd e nevoie de rezervare ?i cānd e absolut gol. O recomandare vizibil? nu stric?! V? ajut? s? v? proteja?i clien?ii de eventuale frustr?ri.

Ce nu trebuie s? apar? niciodat? pe un site:

  • informa?ii vechi, neactualizate
  • informa?ii gre?ite, mai ales cānd e vorba de pagina de contact!

Ideea e simpl?: dac? tot se investe?te īntr-un site, de ce s? nu īl utiliza?i cu folos pentru a v? atrage noi clien?i?

Share