Cu cât mă uit mai mult pe Internet, cu atât mă conving mai tare că o întreagă pleiadă de companii tratează site-ul ca pe un moft. Dar de departe cele care par mai convinse de acest fapt sunt hotelurile şi restaurantele!

Aţi încercat să aflaţi ceva despre un restaurant sau hotel de la noi pe net? Cât v-a luat să ajungeţi la site-ul oficial? De obicei, primele pagini sunt pline de reviste cu recomandări pentru timpul liber, agenţii de turism de la noi şi din străinatate, articole din ziare, reviste şi de pe bloguri despre respectivele locuri, şi dacă mai ai răbdare să sapi, ajungi şi unde trebuie.

OK, poate nu sunt tocmai buni la optimizare pentru motoarele de căutare… Poate nu se pricep! Cu chiu, cu vai, am ajuns la ei, hai să vedem ce informaţii ne oferă! De foarte multe ori, nimic relevant. Nu mai spun că site-urile sunt alambicate, cu fonturi nepotrivite pentru web şi parcă gândite special să te facă să te plictiseşti rapid şi să fugi în altă parte!

Oricine e interesat de un hotel sau restaurant vrea să ştie următoarele lucruri:

  • unde se află hotelul sau restaurantul. Asta nu înseamnă doar o frântură de hartă, ci şi indicaţii precise (autobuz, metrou, repere uşor de identificat)
  • programul
  • modalităţile de plată!!! Da, avem carduri şi le folosim. Şi am vrea să ştim dacă le acceptaţi. Iar dacă nu le acceptaţi pe toate, atunci pe care?
  • Avem nevoie de rezervare? Sigur ştiţi când e nevoie de rezervare şi când e absolut gol. O recomandare vizibilă nu strică! Vă ajută să vă protejaţi clienţii de eventuale frustrări.

Ce nu trebuie să apară niciodată pe un site:

  • informaţii vechi, neactualizate
  • informaţii greşite, mai ales când e vorba de pagina de contact!

Ideea e simplă: dacă tot se investeşte într-un site, de ce să nu îl utilizaţi cu folos pentru a vă atrage noi clienţi?

Share