Bine v-am gasit!
Loredana v-a povestit deja ca din octombrie voi scrie pentru PRwave. Inainte de a incepe sa public posturi, am simtit nevoia unei insemnari in care sa va povestesc putin despre ce voi scrie. Si anume despre marile mele pasiuni: relatii publice, marketing, comunicare, medii sociale, carti si lista ar putea continua. Si asta pentru ca eu cred ca a scrie despre PR inseamana a scrie despre tot ceea ce se intrepatrunde cu acest domeniu. E ca si cum ai incerca sa vezi un om prin ochii sai dar si prin ochii celorlalti, prieteni, cunostinte, dusmani.
Mi-am propus sa va tin la curent cu toate noutatile, tendintele si experimentele din domeniu. Vom avea categorii noi, pe care vi le voi prezenta pe parcurs si veti putea accesa in continuare categoriile vechi din side-barul blogului nostru. Sper sa ne intelegem bine 🙂
inntrebare: daca tot se screi rar pe acest Blog, de ce nu invitati alti bloggeri sa scrie aici? (guest post) despre PR ofc…
mcgogoo´s last blog post..ORDA=Oficiul pentru Retarazii (care vor moca) Drepturi de Autor
Stimate mcgogoo,
iti multumim pentru sugestie. Ne vedem insa nevoiti sa facem unele precizari: PRwave Blog a fost la vremea lansarii sale o initiativa inedita in peisajul romanesc. Pana in primavara acestui an Corina a scris lucruri interesante aici. Numai ca ea nu a mai avut vreme sa il dezvolte si sa scrie – drept pentru care, nedorind sa se piarda blogul, noi cei de la PRwave am decis sa gasim pe altcineva care sa scrie. PRwave Blog este un blog de autor – si consideram ca in Alina Popescu am gasit o persoana specializata, inteligenta si cu extrem de multe lucruri de impartasit care poate dezvolta in mod fericit acest blog.
Alina va scrie in ritmul pe care il considera potrivit pentru acest blog, intr-un ritm pe care sa il poata sustine pe termen lung. Modul in care ea va dezvolta blogul va fi ales de ea insasi. Temele acoperite au fost deja precizate in prima sa insemnare, disponibila pe acest blog.
Suntem siguri ca multe lucruri interesante vor fi postate aici – si ii invitam pe aceasta cale pe cei ce vizitau acest blog in mod frecvent sa revina, siguri fiind ca vor veni si alti cititori fideli.
Expresivitatea e la putere !
Bloguri despre teorii din PR mai exista. Sincer, o chestie misto, parerea mea, ar fi ca Alina sa ne prezinte experienta de zi cu zi a Pr-ului/marketingului. Frustarile, bucuriile, necazurile, solutiile.
Ghery´s last blog post..Ups… eroare
Ghery, nu vad cum ai putea explica mai bine o teorie decat printr-un exemplu de pus in practica. Asa ca ideea ta e super, e bine sa exemplific si cam asta imi propun.
@ Alina,
Uite o propunere de material: de ce pr-ul de provincie nu se remarca la Bucuresti (in presa de specialitate si nici clienti)? Am mai citit doar chestii super diplomate, insa nimic concret.
Ghery´s last blog post..Serifule… sa ne traiesti!
Ghery, nu inteleg exact intrebarea si nu as vrea sa raspund fara sa stiu ce te intereseaza de fapt. Ce inseamna PR de provincie (agentie, freelancer, PR intern, de unde) si in ce scop sa se remarce la Bucuresti? Ce inseamna “sa se remarce” din punctul tau de vedere: sa apara in presa? Sa castige clienti din Bucuresti? Daca e o firma cu distributie locala, nu ar avea rost. Daca nu, putem discuta despre ce ar putea sa faca si ce nu fac.
As vrea, daca se poate, sa imi recomanzi o carte de introducere in PR. As vrea sa aflu mai multe lucruri despre domeniu si nu stiu de unde sa incep. Iti multumesc 🙂
Buna Magda! Joe Marconi, PR, The Complete Guide, dar nu cred ca o gasesti la noi. Sau Anthony Davis – Tot ce trebuie sa stii despre PR. Ambele citite recent. Sau orice alta carte introductiva de la Polirom, cartile despre PR si comunicare sunt mov :)Si ar mai fi si cartea de aici: http://www.prwave.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=7858&Itemid=90
Bun gasit Alina, ma bucur sa te citesc aici.
Olivian BREDA´s last blog post..Povestire despre niste boxe Microlab Solo 6 si un Mp3 player buclucas
De “M?R?I?OR”, conducerea MCP Press Agency v? ureaz?: “BINE V-AM G?SIT !”
( http://binev-amgasitcetateniromani.blogspot.com )
Urarea pe care v-am adresat-o anterior se va confirma cu siguran??,
pentru o perioad? mai lung? de timp, dac? împreun? vom fi puternici, ok ?
( http://comunicatmcppressagency.blogspot.com )
V? inform?m ca începând cu anul 2009, pe tot cuprinsul României se desf??oar? campania de informare: “MERITUL CET??EANULUI PUTERNIC (MCP)” prin intermediul Dvs. ?i va avea caracter permanent. (ini?iativa apar?ine Funda?iei MCP)
Campania MCP & Cei 3322 PRIETENI, a luat fiin?? la propunerile reprezentan?ilor societ??ii civile de pe site-ul NETLOG.
( http://vremsarespectamnusamanipulamcetatenii.blogspot.com )
Dup? unele opinii, exist? posibilitatea de a interna?ionaliza aceast? campanie.
În prezent, acest efectiv de prieteni ce a dep??it num?rul de 5000, este în
continu? cre?tere, dar nu se pune problema acestor rezultate, deocamdat?. Ca ?i ale?ii no?tri ?i noi suntem la început de drum ?i de aceea dorim s? atragem aten?ia asupra faptului c? for?a opiniei publice nu trebuie ignorat?, cet??enii au nevoie de mai mult respect din partea conduc?torilor politici ?i nu vor s? mai fie manipula?i.
Un lucru este clar, cet??enii decid cum vor s? tr?iasc? !
( http://ro.netlog.com/2007MIGIS1/blog/blogid=757362 ).
“Dac? a?tep?i momentul potrivit, te intrec al?ii care nu-l a?teapt?.” Woody Allen.
Aten?ie, “CLUBUL COMUNIC?RII LIBERE” a fost infiin?at pe site-ul “
NEOGEN.RO” chiar în acest sens, pentru a v? exprima liber opiniile !
( http://www.neogen.ro/group/13721 )
V? a?tept?m cu interes ?i v? mul?umim !
Cu stim?, MIHAIL GEORGEVICI – MCP Press Agency
(WWW.mcppress.ro, agency@mcppress.ro,
0723 945 840)
Mult succes!