Cand ma gandesc la PR, si mai ales de brand personal, David Gandy este exemplul pe care il consider demn de urmat. Stiu, poate ar fi mai normal sa imi aleg o agentie, o personalitate din lumea PR-ului, dar mi se pare ca avem cu totii mult de invatat de la Gandy. Nu e vorba doar de rezultate, desi exita – este unul dintre cei mai bine platiti barbati din industria modelingului. Nu e nici macar doar pentru ca a revolutionat industria, impunand un tip de corp complet diferit de ce se cerea atunci cand a inceput. E vorba de consistenta, de alegeri intelepte, si de atentia pe care a acordat-o modului in care a fost construit brandul personal.

Gandy_by_Walterlan_Papetti

Photo via Wikipedia

Daca il auziti vorbind in interviuri, o sa vedeti ca stie ce merge, ce ii sta bine, si ce imagine vrea sa proiecteze. Spre deosebire de multe alte personalitati si chiar branduri ce tin de firme si produse, David Gandy este extrem de implicat in brandul sau personal. Are un simt al industriei in care activeaza de-a dreptul de invidiat. Si alegerile de business facute au fost la fel de inspirate – cum ar fi lansarea linei personale de lenjerie cu un lant de magazine britanic.

De aici, la toate investitiile facute, la operele de caritate, si la cariera lui de scriitor (Brithish Vogue), totul pare sa urmeze o strategie perfecta. Nu-i de mirare ca este in topul celor mai de success manechini din toate timpurile (Vogue) sau ca Forbes l-a inclus in Top 3 cand vine vorba de castiguri in industrie.

Ce mi se pare mie cel mai important? Ii stim numele. Nu pare important? Ei bine, este! In cazul femeilor din industria modei, a le recunoaste dupa nume absolut firesc. In cazul barbatilor, le stim fetele si cam atat. David Gandy a produs o schimbare si in aceasta directie. Si ce e mai important in branding decat a-ti fi recunoascut numele? Ciocolata aia super delicioasa nu e suficient, trebuie sa stim cum se numeste, nu?

Voi ce exemple de sucess in PR aveti, care nu tin tocmai de lumea PR-ului?

Share