Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bergenbier si Staropramen sunt acum in portofoliul 2activePR

2activePR a preluat din luna iunie conturile de PR ale brandurilor Bergenbier şi Staropramen ce aparţin companiei Bergenbier S.A., parte din grupul Molson Coors Central Europe, unul dintre cei mai mari producători de bere din Europa Centrală și de Est.

Procesul de selecţie al agenţiei de PR pentru cele mai importante branduri ale Bergenbier S.A. s-a desfăşurat în mai multe etape şi a urmărit testarea capacităţii strategice şi creative ale echipelor invitate la pitch. 2activePR a avut astfel ocazia de a pune în valoare experienţa de peste 10 ani în comunicarea pe segmentul berii din România, perioadă pe parcursul căreia agenţia a administrat situaţii de criză şi a organizat mai mult de 100 de evenimente dedicate presei scrise din peste 15 oraşe ale României. 2activePR va contribui la strategia de comunicare a celor două mărci printr-o abordare distinctă pentru zona de sport şi lifestyle şi va fi implicată în activităţi de crisis şi issue management, de responsabilitate socială, dar şi în dezvoltarea strategiilor de social media.

Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR a adăugat: “Comunicarea din industria berii este un domeniu foarte competitiv în care diferenţierea făcută prin PR şi social media contează din ce în ce mai mult. În prezentarea noastră de pitch pentru brandul Bergenbier am integrat creativ învăţămintele experienţei noastre pe piaţa de bere şi am folosit la maxim expertiza din sport şi evenimente pentru care suntem recunoscuţi. Înţelegerea brandului şi abordarea avizată în social media a fost cheia succesului în propunerea pentru Staropramen. Suntem fericiţi că am câştigat acest pitch şi suntem pregătiţi pentru o vară intensă.”

“Vara aceasta a început în forță pentru marcile Bergenbier S.A. Avem campanii foarte puternice, Prietenia Cucerește România în 5 orașe ajungând la zeci de mii de prieteni ai Bergenbier, un produs nou, inovator- Bergenbier Fresh Grapefruit, o nouă campanie pe care o dezvoltăm pentru Staropramen. Ne doream o agenție de PR solidă, iar 2ActivePR ne-a convins că are experiența necesară, dublată de creativitate și energie. Suntem siguri că vom face echipă bună împreună”, a declarat Mihai Bonca, Director de marketing Bergenbier S.A.

Bucuresti, 11.07.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.