Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR – Programul de lucru cu publicul

Banca Comercială Română (BCR) informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în ziua de miercuri, 15 august 2012.

‘’BCR le recomandă clienţilor să-şi programeze din timp toate operaţiunile bancare pe care trebuie să le efectueze în această perioadă, în concordanţă cu programul băncii”, a declarat Cornel Cojocaru, directorul executiv al Direcţiei de Comunicare, BCR.

BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM).

În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clienţii BCR au la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – peste 2.400 de bancomate.

Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
· telefonic, apelând gratuit Alo 24 Banking BCRdin orice reţea naţională, la numarul de telefon 0800.801.BCR (0800.801.227)
· prin internet, prin Click 24 Banking BCR disponibil 24/7, accesând direct www.24banking.ro sau m.24banking.ro de pe telefoanele mobile cu acces la internet
· prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking cât şi la unităţile BCR sau la terţi.

În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia în perioada menţionată de urmatoarele servicii:
· Suport Tehnic în utilizarea Alo şi Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7
· Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri, disponibil 24/7
· Informaţii generale despre produsele şi serviciile BCR, disponibile zilnic, între 8:00 si 22:00

Numărul de telefon InfoBCR:
· 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională.
· 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabil din orice rețea din tara si din străinătate, taxabil la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare in regim normal. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.

Serviciul Simplu BCR Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24, permiţând clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartelă de mobil în reţelele partenere, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi de pe telefonul mobil.

Bucuresti, 14.08.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.