Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

BCR imbunatateste serviciile si creste gradul de securitate al tranzactiilor efectuate

la bancomatele sale

·    Îmbunătăţirile aduse vin în continuarea eforturilor de implementarea a tehnologiei EMV (CHIP). Pentru lucrările de îmbunătăţire a serviciilor, funcţionarea ATM-urilor BCR va fi întreruptă de Luni, 7 iunie ora 24.00, până Marţi, 8 iunie ora 08.00
·    Clienţii vor fi mai bine informaţi prin intermediul ecranelor ATM-urilor despre măsurile de protecţie împotriva fraudării cardurilor 
·    La retragerea de numerar din ATM, returnarea cardului bancar se va efectua înaintea eliberării sumei solicitate de către client. Prin operaţiunea de retragere rapidă se vor elibera 50 RON faţă de 10 RON în prezent

Banca Comercială Română (BCR) implementează o serie de îmbunătăţiri a serviciilor adresate tuturor deţinătorilor de carduri care folosesc bancomatele sale. „Prin aceste lucrări vom creşte gradul de securitate al tranzacţiilor efectuate de toţi posesorii de carduri la ATM-urile BCR şi vom eficientiza timpul necesar clienţilor pentru fiecare operaţiune efectuată în reţeaua băncii”, a declarat Igor Zganjer, Directorul Exectiv al Direcţiei Carduri BCR. 

Îmbunătăţirile aduse vin în continuarea eforturilor de implementare a elementelor specifice din procesul de migrare a cardurilor şi a reţelei de tranzacţionare la tehnologia EMV (CHIP). Acestea asigură alinierea Băncii Comericale Române la reglementările internaţionale în vigoare. 

Pentru implementarea schimbărilor, banca anunţă că de Luni, 7 iunie ora 24.00, până Marţi, 8 iunie ora 08.00 funcţionarea ATM-urilor BCR va fi întreruptă. De asemenea, pentru 90 minunte – Luni, 7 iunie ora 24.00 / Marţi, 8  iunie ora 01.30 – vor fi oprite şi tranzacţiile la POS-urile comercianţilor. Operaţiunile prin canale alternative nu vor fi afectate de această întrerupere. De asemenea, cardurile BCR vor putea fi folosite la bancomatele şi POS-urile altor bănci în această perioadă.

Principalele îmbunătăţiri aduse reţelei de bancomate BCR:

§    introducerea unui ecran suplimentar explicativ antifraudă în toată reţeaua de ATM-uri BCR
§    solicitarea codului PIN pentru fiecare tip de operaţiune efectuată la ATM (retragere numerar, reîncărcare cartele Orange/Vodafone, plăţi facturi) în aceeaşi sesiune de tranzacţionare
§    pentru operaţiunile de retragere numerar, returnarea cardului bancar din ATM se va efectua înaintea eliberării sumei solicitate de către client
§    suma minimă pentru operaţiunea de retragere rapidă de numerar va fi modificata de la 10 la 50 RON
§    pentru facilitatea de „Plată facturi la ATM” se introduce şi posibilitatea acceptării tranzacţiei de către client fără eliberare de chitanţă

“BCR are cea mai mare reţea de bancomate, iar scopul nostru este să facilităm şi să facem mai sigure tranzacţiile la bancomatele noastre. Clienţii vor fi mai bine informaţi despre ce înseamnă fraudarea cardurilor ca să se poate feri mai uşor, cardurile le vor fi mai protejate prin securizarea fiecărei tranzacţii şi mai puţine carduri vor fi uitate în bancomate. De asemenea, schimbările pe care le vom face acum vor creşte şi disponibilitatea ATM-urilor la nivelul întregii reţele,” a declarat Igor Zganjer.

Bucuresti, 03.06.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *