free download 78 travel guides written by experts

BBDO Worldwide este cea mai premiata

retea din lume

BBDO Worldwide a fost desemnata de catre The Gunn Report 2006 "Cea mai premiata retea din lume" pentru a patra oara in istoria de opt editii a acestui clasament. Infiintat in 1999, The Gunn Report este un clasament prestigios denumit si “cartea alba a publicitatii” intocmit pe baza listelor de castigatori ale celor mai importante festivaluri de publicitate din lume si care contine primele 100 de lucrari premiate intr-un an.

 

22 de agentii BBDO din lumea intreaga au contat in acest clasament, dovedind inca o data gradul de extindere si de performanta a retelei BBDO Worldwide.

Cel mai premiat spot al anului este “noitulovE” – Guinness (realizat de AMV BBDO), spot care a primit in 2006 un istoric Grand Prix Film la Festivalul International de Publicitate de la Cannes.

“Dubla The Won si The Gunn Report este cea mai convingatoare dovada ca suntem reteaua cu cele mai bune rezultate din lume, in toate formele”  afirma Andrew Robertson, CEO BBDO Worldwide, referindu-se si la succesul inregistrat de Proximity Worldwide in clasamentul mondial dedicat industriei de marketing direct si publicitatii digitale, intitulat The Won.  

“Dominarea BBDO Worldwide in cele 8 editii ale Gunn Report demonstreaza din nou ca "The Work, The Work, The Work" nu este doar un slogan, ci un mod de viata" au comentat reprezentantii The Gunn Report succesul BBDO.

BBDO Worldwide este cea de-a treia mare retea de agentii la nivel mondial, avand 316 agentii in 77 de tari. In 2005, BBDO Worldwide a fost desemnata "Agentia Anului" de catre Ad Age, Adweek si Campaign magazine, facand din BBDO singura agentie care a primit titluri de onoare de la toate cele trei publicatii de top ale domeniului publicitatii, pe parcursul aceluiasi an. Primarul orasului New York, Michael Bloomberg, a proclamat ziua de 10 ianuarie 2006, “BBDO Day” in New York ca recunoastere a acestei performante.
Reteaua anului 2006 este prezenta in piata de comunicare din Romania prin Graffiti BBDO. Agentia are 15 ani de „munca, munca, munca” in Romania si un portofoliu de clienti care cuprinde companii importante cum sunt: Automobile Dacia, Allianz-Tiriac Asigurari, Banca Romaneasca, British Council, Clubul Roman de Presa, Master Foods,  PepsiCO International,  Real-hypermarket Romania, Scandia Romana, Star Foods, Tuborg Romania (Tuborg, Holsten, Guiness), Wrigley.

Bucuresti, 8.11.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *