Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Baumix: Primele semne de revenire a pietei vin din renovari

În primele cinci luni ale anului, cele mai bune evoluții ale vânzărilor au fost înregistrate de chituri, respectiv adezivi pentru placări și termosistem

Producătorul de materiale de construcţii Baumix anunță că, în primele cinci luni ale anului, categoriile de produse care au înregistrat cele mai bune evoluții ale vânzărilor în comparație cu perioada similară a anului trecut sunt adezivii de termosistem și pentru placări, care și-au menținut vânzările, în ciuda unei piețe în scădere. Mai mult, în portofoliul Baumix, vârful a fost reprezentat de chiturile de rost, cu o creștere de peste 90% față de perioada similară a anului precedent.

Primul sector care arată semne de redresare este reprezentat de cel al renovărilor care, în martie 2011, a crescut cu 0,1% față de martie 2010, potrivit INS, în condițiile în care la nivelul întregului trimestru I a înregistrat o scădere de 9%.

La nivelul întregului an, Baumix estimează că trendurile actuale din vânzări se vor menține, urmând ca cele mai bune rezultate să fie obținute pentru gamele de chituri, adezivi termosistem, adezivi placări, respectiv parțial gleturile. Pe de altă parte, cele mai scăzute vânzări vor fi reprezentate de mortare și șape, pe fondul scăderii generale a pieței.

“Segmentul de mortare și șape este extrem de afectat de scăderea cu 11,1% a lucrărilor pentru clădiri rezidențiale și cu 7,8% a construcțiilor noi în primul trimestru, scădere care estimăm că se va menține și în cel de-al doilea trimestru,” a declarat Răzvan Bobe, Director Cercetare Dezvoltare Baumix.

În ceea ce privește ponderea key account/retail în vânzări în primele 5 luni din 2011, segmentul key account a reprezentat 55% din vânzarea totală, un procent constant în comparație cu primele 5 luni din 2010. Produsele cu cea mai bună evoluție a vânzărilor în zona retail au fost adezivii pentru placări, chiturile și gleturile, iar în zona key account toate gamele de produse au avut o evoluție bună, chiturile fiind și aici cele mai căutate.

Bucuresti, 20.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.