Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BASF adoptă principiul personalizării în produsele cosmetice

BASF logo
  • Noul concept răspunde trendurilor mondiale de personalizare a produselor de îngrijire personală
  • BASF creează formule personalizate pentru îngrijirea feței și a părului
  • Mixarea boosterelor permite nenumărate combinații și tot atâtea produse

Tot mai multe persoane consideră că obiceiurile de îngrijire și înfrumusețare sunt o reflectare necesară a individualității și a diversității. BASF răspunde așteptărilor tot mai mari ale consumatorilor de produse cosmetice, care să corespundă nevoilor și perspectivelor individuale ale vieții lor de zi cu zi, cu un concept nou pentru produsele cosmetice personalizate.

„Exprimarea individualității se numără printre cele mai importante și mai mari trenduri care modelează în prezent industria cosmetică la scară globală”, a declarat Jason McAlpine, vicepreședinte Business Management Personal Care Solutions Europa.

„Aceasta impune găsirea unui nou punct de echilibru pentru producătorii de produse cosmetice, pentru că produsele lor trebuie să fie eficiente pentru multe persoane, dar și să răspundă dorințelor și nevoilor distincte, individuale. Cu experiența noastră în materie de formule și ingrediente, putem ajuta clienții să facă față acestei provocări”.

BASF logo

Noul concept BASF se bazează pe diverse formule de bază pentru îngrijirea feței și a părului, care, combinate cu boostere de înaltă performanță, permit consumatorilor să-și creeze propriile produse personalizate, în armonie cu nevoile personale.

Produse cosmetice personalizate, pentru fiecare moment din viață

Așa cum niciun chip nu seamănă cu altul, la fel și stilurile de viață diferă, iar preferințele și nevoile noastre se schimbă, fiecare dintre noi fiind supus unor factori externi diferiți. Pentru a face față acestei provocări, BASF a conceput patru formule de bază pentru îngrijirea tenului. Acestea vizează diferite grupuri de consumatori, în funcție de vârsta și de preferințele lor, în ceea ce privește textura și ingredientele naturale din care sunt preparate.

Fiecare formulă este însoțită de două boostere recomandate, pentru a întreține și întineri pielea, pentru a oferi protecție urbană sau pentru a crește fermitatea pielii, spre exemplu. Formulele pot fi utilizate pentru a personaliza produsul final, în funcție de nevoile actuale ale consumatorilor. Boosterele și formulele de bază se pot amesteca în nenumărate combinații.

Pentru aplicațiile de îngrijire a părului, noul concept BASF cuprinde două formule de balsam – bază și patru boostere care oferă volum, strălucire, protecție împotriva poluării sau suplețe părului. Ultimele două boostere sunt formulate conform Standardului COSMOS pentru Cosmetice Naturale.

Componentele trebuie amestecate în mână și aplicate direct pe față sau pe păr.

Despre divizia Care Chemicals BASF

Divizia BASF Care Chemicals oferă o gamă largă de ingrediente pentru îngrijire personală, îngrijire la domiciliu, curățare industrială și instituțională și aplicații tehnice. Suntem un lider mondial pentru industria cosmetică, precum și pentru industria de detergenți și produse de curățare și sprijinim clienții noștri cu produse, soluții și concepte inovatoare și durabile.

Portofoliul de produse de înaltă performanță al diviziei include agenți tensioactivi, emulgatori, polimeri, emolienți, agenți de chelare, ingrediente active cosmetice și filtre UV. Avem fabrici de producție și dezvoltare în toate regiunile și ne extindem prezența pe piețele emergente.

Informații suplimentare sunt disponibile online pe site-ul www.care-chemicals.basf.com.

Despre BASF

În cadrul BASF, dezvoltăm chimia viitorului. Noi îmbinăm succesul economic cu protecția mediului și responsabilitatea socială. Cei aproximativ 117.000 de angajați ai grupului BASF lucrează pentru a contribui la succesul clienților noștri în aproape toate sectoarele și aproape fiecare țară din lume.

Portofoliul nostru este organizat în şase segmente: Produse Chimice, Materiale, Soluţii Industriale, Tehnologia Suprafeţelor, Nutriţie şi Îngrijire şi Soluţii pentru Agricultură. BASF a generat o cifră de afaceri de aproximativ 59 mld. € în 2019. Acţiunile BASF sunt tranzacţionate la bursa din Frankfurt (BAS) şi ca American Depositary Receipts (BASFY) în SUA .

Puteţi afla mai multe informaţii, accesând www.basf.com.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.