Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Automobile Bavaria – BMW Seria 1 prin BtB Advertising

In aceasta primavara, Automobile Bavaria deruleaza o noua campanie de promovare pentru BMW Seria 1, implementata de agentia BtB Advertising. Campania este desfasurata la nivel national in lunile februarie si martie, pe toate media: presa scrisa (cotidiane, publicatii economice si reviste lifesyle), TV, radio si outdoor, precum si campanii locale pentru dealeri.

Seria 1 de la BMW se incadreaza in clasa compact si ofera potentialilor sai clienti mai multa dinamica, confort, calitate si inovatie. Intreaga campanie se bazeaza pe o oferta financiara deosebita, care are ca obiectiv facilitarea accesului in segmentul premium a unui numar mai mare de clienti potentiali.

Oferta actuala promoveaza pachetul “Bavaria Advantage” care include: aer conditionat automat, jante aliaj, vopsea metalizata, radio Business CD, alarma, ornamente interioare Silver, covorase velur, suport pahare, reglare pe inaltime a scaunului fata, cotiera rabatabila fata, faruri ceata, tetiere spate rabatabile.
Preturile de baza pentru BMW – Seria 1, fara taxe (CIP), pornesc de la 16.900 Euro pentru modelul 116i cu motor de 1.596 cmc si 115 CP (benzina) si respectiv 18.900 Euro pentru modelul 118d cu motor de 1.995 cmc si 122 CP (diesel).

Printre inovatiile tehnice care recomanda BMW Seria 1 se numara: anvelopele de tip runflat, dotate cu un senzor pentru detectarea pierderii presiunii, stopuri de frana cu doua faze, indicatori pentru semnalizarea uzurii consumabilelor, un concept revolutionar de control iDrive, scaune sport cu suport lombar pneumatic si ajustabil, acces fara utilizarea cheii.

Rezultatele inregistrate de Automobile Bavaria in 2005 plaseaza reprezentantul BMW pe pozitia de lider la vanzari pe segmentul premium, obtinand o crestere de 40,25% fata de anul anterior. Automobile Bavaria a comercializat 1.474 de unitati in 2005 (fata de 1.051 unitati in 2004). Structura pe marci este urmatoarea: automobile BMW – crestere de 39,72% (1.386 unitati / 992 in 2004), MINI – crestere de 47,46% (87 / 59), motociclete BMW – crestere de 104,2% (49 / 24). Modelul cu cel mai mare succes in Romania este BMW X3, in 2005 fiind livrate clientilor 353 de masini, fata de 251 de unitati in 2004.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.