Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Apa de izvor ajunge in casele din Romania printr-o campanie integrata La Fantana

Construită în jurul conceptului „Stilul La Fântâna”, noua campanie promovează serviciul şi produsele La Fântâna dedicate consumului rezidenţial prin componente de PR, ATL, Online, Social Media şi BTL.

„Hidratarea este extrem de importantă, iar prin lansarea serviciului La Fântâna pentru acasă ne-am propus să facem procurarea apei de izvor mai confortabilă şi accesibilă pentru cât mai mulţi români. Acesta este mesajul central al întregii campanii de comunicare, pe care îl transmitem într-un mod creativ şi amuzant prin intermediul acestei campanii” a declarat Ana Maria Gate, Marketing Manager La Fântâna.

Strategia de comunicare a noului serviciu a fost creată de către V+O Communication România, care coordonează implementarea fiecărei faze de comunicare, în parteneriat cu echipa de proiect La Fântâna.

Campania de comunicare La Fântâna a început în luna iulie 2010 prin activităţi de PR şi lansarea noului website www.lafantana.ro, urmate de lansarea primului flight al campaniei TV simultan cu cea a campaniei de Outdoor TV şi a promovării în mediul online prin bannere online şi Google Adwords.

Spotul „Stilul smuls”, realizat special pentru această campanie, prezintă într-un mod amuzant felul în care serviciul de livrare a apei direct acasă al La Fântâna poate uşura viaţa de zi cu zi a fiecăruia dintre noi. Spotul de 20” a fost realizat pe parcursul unei zile de filmare în Bucureşti, în regia lui Hypno şi a fost produs de către Light Video Production.

La începutul lunii septembrie 2010, La Fântâna a lansat şi pagina oficială de Facebook (www.facebook.com/LaFantana), care integrează o secţiune dedicată prin intermediul căreia fanii pot lansa comenzi de apă direct din reţeaua socială.

Campania de comunicare va continua până în ianuarie 2011, prin activităţi de PR, ATL, BTL, Online şi Social Media.

Din partea La Fântâna, echipa care coordonează campania este compusă din: Mihai Matyas – Director General şi Ana-Maria Gate – Director Marketing.

Echipa de proiect din partea agenţiilor implicate în campanie este compusă din: Aela Cotabiţă – Client Service Director V+O Communication, Simona Lupică – Account Executive V+O Communication, Ionuţ Andrei – Client Service Director HyperActive, Bogdan Gheorghiu – Creative Director HyperActive.

Bucuresti, 14.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.