Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AMCOR organizeaza o noua sesiune de (re)atestare nationala a firmelor membre – 29 martie 2013

AMCOR

Asociaţia Consultanţilor în Management din România (AMCOR) organizează pe data de 29 martie 2013 o nouă sesiune de atestare şi reatestare a firmelor membre (procedura de înscriere în Asociaţie este disponibilă on-line //www.amcor.ro/menu/Membrii-AMCOR.html).Sesiunea de atestare şi reatestare va avea loc la sediul Asociaţiei, din Bucureşti.

AMCOR este singura asociaţie profesională din România care acordă un atestat profesional firmelor de consultanţă şi training în management, valabil 3 ani de la momentul obţinerii.

„Procesul de Atestare Naţională implementat de AMCOR este o modalitate corectă şi reală privind modul de funcţionare al unei firme de consultanţă şi instruire. Prin acest proces se certifică faptul că respectiva firmă îndeplineşte condiţiile minime pentru a furniza servicii de calitate clienţilor săi. Verificarea atât a calităţii şi suficienţei resursei umane din firmă precum şi a calităţii proiectelor care sunt implementate de respectiva firmă este o certificare a solidităţii firmei şi a modului său de lucru. De asemenea echipa de atestare este formată din specialişti recunoscuţi în branşă. Pentru noi Atestarea Naţională a însemnat o îmbunătăţire a modului de lucru, o creştere a responsabilităţii faţă de serviciile oferite precum şi un plus de imagine- explică Marian MOCAN,EXPERT CONSULTING, Timişoara.

Procedură de atestare/reatestare este organizată dupa modelul promovat la nivelul pieţei europene de consultanţă şi are ca obiectiv dezvoltarea profesionalismului pe piaţa din România. Procedura de atestare(creată dupa standardele Federaţiei Europene a Asociaţiilor de Consultanţă) este una riguroasă, construită pe trei paliere: cel al eticii, cel al logisticii şi cel al know-how-ului deţinut de firma candidată.

Această sesiune de atestare/reatestare se adresează firmelor de consultanţă în management şi trainning şi reprezintă un mijloc prin care Asociaţia le oferă jucătorilor de pe piaţă oportunitatea de a obţine acea valoarea adaugată necesara pentru a face o diferenţă în consolidarea pieţei emergente în domeniul consultanţei în management din România.În prezent peste 80% dintre firmele de consultanţa membre AMCOR au parcurs procedura de atestare/reatestare şi deţin statutul de „membru atestat” (//amcor.ro/menu/Atestare-nationala.html).

După parcurgerea procedurii de atestare, consultanţii seniori din firmă ce îndeplinesc condiţiile preliminare referitoare la experienţă şi educaţie, pot aplica pentru titlul de CMC, Certified Management Consultant (cea mai importantă distincţie în profesia de consultant în management). În prezent, 39 de colegi deţin titlul de CMC.

Sesiunile de atestare/reatestare şi de certificare/recertificare desfăşurate de AMCOR contribuie la construirea unui climat de profesionalism şi de etică pe piaţa de consultanţă din România.Ghidul de întocmire a dosarului pentru atestarea naţională este disponibil la următorul link //amcor.ro/menu/Atestare-naional/Cum-m-atest-naional.html.

Bucuresti, 20.02.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.