Alina Damaschin, Managing Director al agenției de Relații Publice Rogalski Grigoriu, va reprezenta România la Eurobest, în secțiunea PR, la cea de-a 25-a aniversare a celui mai longeviv eveniment dedicat creativității europene ce va avea loc la Lisabona la finele lunii noiembrie.
Alina a devenit liderul Rogalski-Grigoriu PR în urmă cu 2 ani, în timpul mandatului său agenția câștigând un număr consistent de distincții relevante, la competitii și în contexte dintre cele mai diverse.
“Sunt onorată de invitația Biroului Român al Cannes Lions și extrem de încântată că reprezentanții Eurobest m-au ales anul acesta să fac parte din juriul de PR. Eurobest este festivalul care recunoaște creativitatea europeană la cel mai înalt nivel și reuneşte, și în acest an, profesioniști excepționali, din ale căror campanii sau cărți am avut cu toții de învățat. Este o responsabilitate enormă, dar pe care mi-o asum cu mândria de a reprezenta una dintre cele mai talentate și creative țări europene, care a fost apreciată constant în competiţiile ultimilor ani. Multumesc pentru încredere organizatorilor și multumesc echipei și clienților noştri, alături de care am înregistrat performanțele care ne-au calificat!”
Cu un background construit solid în agențiile cu pedigree ale anilor 95, Alina a migrat în mod natural spre relații publice, disciplina care astăzi are tot atât de mult de spus în teritoriul strategiei, creativității și al schimbării percepțiilor, precum aveau cândva agențiile de advertising cu reputație.
Categoria relațiilor publice a fost introdusă la Eurobest după ce a fost inițial lansată la Cannes Lions, în 2009.
Propunerea de a integra relațiile publice în rândul categoriilor competiționale ale celui mai reputat festival dedicat creativității i-a aparținut Teodorei Migdalovici, cea care reprezintă Cannes Lions în Romania de peste 8 ani.
“Ca orice troublemaker veritabil, îmi place să tulbur apele, în cel mai bun sens al expresiei. Selecția juraților presupune uneori să confirmi un status qvo al industriei și alteori să descoperi și să valorizezi noi ierarhii. E și cazul Alinei Damaschin, cea care a preluat leadershipul uneia dintre cele mai strălucite agenții de PR ale momentului. După doi ani de performanță consecventă, Alina a demonstrat că și-a meritat din plin capitalul de încredere oferit de Eliza Rogalski și Dragos Grigoriu. Este și motivul pentru care ea va fi juratul ce va reprezenta Romania la PR // Eurobest, în 2012”, a declarat Teo Migdalovici.
Alina Damaschin are o experiență de 14 ani în industria comunicării, dezvoltând cu success campanii premiate la Effie în anii 2000, în egală măsură pentru clienți instituționali (i.e. Autoritatea pentru Protectia Copilului sau Crucea Rosie) și clienți comerciali (Procter&Gamble, Sony, Coca Cola, Unilever, Holcim, Caroli Foods). Sub coordonarea ei, echipa Rogalski-Grigoriu PR a câștigat, începând chiar din primul an, 13 premii și nominalizări în competiții importante (European Excellence Awards, Romanian PR Award, SABRE EMEA), pentru clienți precum Siemens, World Vision, Bergenbier, Liberty Center sau Kruk International.
Despre Eurobest
Eurobest – Festivalul European de Creativitate a fost lansat în 1988 şi este în prezent cea mai prestigioasă competiţie europeană pentru excelenţă, care include categoriile: Film, Print, Outdoor, Radio, Creaţie, Proiecte interactive, Media, Direct Mailing, Promoţii şi Activări, Design, PR, Campanii integrate, Conţinut mobil şi de brand, Advertising de divertisment.
Din 2008, premiile, jurizate de creativi de top, sunt acordate în cadrul unui Festival care durează două zile jumătate şi are ca obiectiv identificarea şi răsplătirea temelor relevante pentru piaţa europeană. Peste 1.300 de delegaţi au luat parte la Festival în 2011, iar până acum acesta a avut loc în Stockholm, Amsterdam, Hamburg şi Lisbon.
Eurobest este organizat de Lions Festival, mai multe detalii despre Festival găsiţi la adresa: www.eurobest.com.