Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Al treilea an de crestere pentru V+O Communication

Agenţia de relaţii publice V+O Communication România a înregistrat anul trecut o creştere de 9% a veniturilor, la 760.000 de euro, furnizând servicii de comunicare şi marketing pentru un număr total de 30 de clienţi.

„În ultimii trei ani am reuşit să creştem veniturile în mod constant. Evoluţia pozitivă a V+O Communication din 2010 se datorează atât eficienţei proiectelor de comunicare şi PR implementate pentru clienţii tradiţionali ai agenţiei, care consideră PR-ul o componentă majoră în strategia de business, cât şi câştigării unui număr mare clienţi noi, care au generat 46% din veniturile agenţiei în acest an. Pe de altă parte, aceste rezultate nu ar fi fost posibile fără efortul susţinut şi dedicarea profesioniştilor care s-au alăturat V+O în ultimii doi ani” a declarat Loredana Vişa, director general V+O Communication România.

În prezent, echipa V+O Communication România este compusă din 9 specialişti în comunicare cu o experienţă multidisciplinară solidă şi o supraspecializare pe următoarele verticale: IT&C, Consumer Healthcare, FMCG, Banking şi HR & Recrutare.

Topul serviciilor oferite de V+O Communication în 2010 este:
· media relations,
· comunicare de criză,
· comunicare de brand,
· social media,
· evenimente interne şi de vânzări.

„În 2011 vom continua să fim alături de partenerii noştri şi să le oferim consultanţă strategică şi inovatoare.

Planurile V+O Communication sunt de creştere şi în acest an, cu un accent deosebit pe dezvoltarea verticalei de IT&C şi extinderea celei de Retail.

Pentru piaţa de PR în 2011 estimez cel mult o uşoară creştere de 5% faţă de nivelul din anul care tocmai s-a încheiat, tinând cont şi de faptul că şi pentru principalele sectoare economice se estimează o creştere moderată, cuprinsă între 4 şi 7%.

În ceea ce priveşte serviciile oferite, mă aştept ca în 2011 să vedem mai multe campanii de social media care să pună accentul pe componenta de consumer engagement, ceea ce ne va conferi o poziţie privilegiată, întrucât oferim acest serviciu încă de acum doi ani” a adăugat Loredana Vişa.

Bucuresti, 02.02.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.