Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Agentia media Lion House preia vanzarea de publicitate in MONEY Magazine

Lion House funcţionează începând cu această lună ca vânzător de publicitate şi proiecte speciale al publicaţiei MONEY Magazine. Astfel, Lion House dezvoltă parteneriatul pe care îl are deja cu The Money Channel şi Money Magazine, putând oferi clienţilor săi pachete şi proiecte speciale integrate. Graţie unui parteneriat care durează de peste 3 ani şi care s-a dovedit benefic de ambele părţi, deţinătoarea Revistei Române de Consultanţă, liderul incontestabil a publicaţiilor consacrate pieţei avocaturii şi consultanţei din România, a decis implicarea într-un nou proiect de print care va completa portofoliul exclusiv al agenţiei.

Project Manager Lion House pentru MONEY Magazine este Claudia Preda, abilitată să relaţioneze cu agenţiile de publicitate şi clienţii direcţi. "Ambiţia noastră, prin poziţionarea brand-ului Money Magazine în segmentul premium şi coordonarea dintre forţa de vânzări şi echipa editorială, va face diferenţa şi va genera venituri din piaţa media de ordinul a zece mii de euro pe lună. Este o ţintă greu de atins pentru un produs de business în 2012, dar nu şi pentru unul premium, promovat corect şi de ce nu agresiv de oameni competenţi şi stăpâni pe brand şi pe aptitudinile lor".

"Lion House a realizat în ultimele luni, majoritatea covârşitoare a vânzărilor de publicitate ale MONEY Magazine, astfel încât nu facem decât să oficializăm o relaţie de business. Importanţa va fi fermitatea şi transparenţa totală în negocierea rebate-urilor cu agenţiile, vrem sa obţinem cota de piaţă, deci vom porni la drum cu oferte peste media pieţei, dar ele vor fi direct corelate cu volumul şi notorietatea clienţilor agenţiilor partenere. Împreună vom clădi şi consolida un brand de print care să fie nava amiral a grupului", spune Andrei Cristea, directorul agenţiei media.

"Parteneriatul cu Lion House are obiective precise: consolidarea veniturilor din publicitate, achiziţia de clienţi noi şi marirea volumelor de vânzări generate de portofoliul actual. În plus, prin armonizarea strategiilor de vânzare, se continuă integrarea produsului de print – MONEY Magazine – în cadrul unei platforme care cuprinde The Money Channel şi www.money.ro, capabilă să genereze rapid informaţie economică şi să ofere conţinut de calitate şi analize de profunzime pentru mediul de afaceri şi elita economică a României", declară Andrei Pena, publisher-ul Money Magazine.

Despre MONEY Magazine. Brand de print al trustului din care mai fac parte postul de televiziune Money Channel şi portalul www.money.ro, publicaţia este bi-lunară şi va beneficia de suplimente şi fascicule premium poziţionate pe arii de business. MONEY Magazine este un brand cu o notorietate puternică în piaţa de print de business, având ca argumente principale conţinutul de calitate, subiectele relevante, materialele în exclusivitate, asocierea cu comentatori şi editorialişti de marcă. Tirajul publicaţiei a crescut constant de la preluarea lui de către managementul actual, prezenţa sa tot mai căutată ca partener media al evenimentelor importante de business în detrimentul concurenţilor direcţi subliniind trend-ul de notorietate pe care s-a înscris.

Despre Claudia Preda. Profesionista în vanzari cu experienţă în presa scrisă, Claudia Preda s-a alăturat Lion House special pentru acest proiect. Ea va coordona activitatea unei echipe de 3 oameni de vânzări în relaţia cu agenţiile şi clienţii direcţi, va asigura legătura între forţa de vânzare şi echipa editorială şi va participa la şedintele de redacţie pentru ca relaţia dintre cele două departamente să fie una reală şi productivă publicaţiei, atât ca imagine cât şi ca income financiar.

Despre Lion House. Agenţia media specializată pe nişa avocaturii şi consultanţei deţine Revista Română de Consultanţă, singura publicaţie din România partener media al UNBR (Uniunea Naţională a Barourilor din România) şi UNNPR (Uniunea Naţională a Notarilor Publici din România), directorul companiei Andrei Cristea moderează de 3 ani şi jumătate emisiunea Legile Afacerilor, consacrată aceleiaşi pieţe, vineri seara live de la ora 18 pe The Money Chnanel şi deţine portalul cu cel mai mare trafic din media juridică, www.legalmarketing.ro.

Bucuresti, 19.09.2012

{mosloadposition user9
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.