Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Agentia Brandstalk semneaza campania „Fa-ti plinul cu premiile

Lavazza!” din benzinariile Rompetrol

Agenţia Brandstalk, membră a holdingului de comunicare thegroup, a dezvoltat promoţia naţională „Fă-ţi plinul cu premiile Lavazza!”, prin care Lavazza oferă peste 80.000 de premii garantate: brelocuri, lanterne, perne gonflabile pentru drum lung, ceşti de capuccino, genţi de shopping sau espresso. Astfel, în perioada 15 noiembrie 2011 – 28 februarie 2012, cei care poposesc în oricare din cele peste 100 de benzinării Rompetrol din ţară, au ocazia să facă plinul de benzină, dar şi plinul de energie şi premii, consumând un produs pe bază de cafea Lavazza.

Agenţia de creaţie Brandstalk a semnat conceptul şi implementarea pentru această campanie promoţională, iar toate materialele de promovare din benzinării – crownere, postere, table-tent-uri şi flyere – vin cu mesajul optimist, plin de energie al premiilor garantate.

Mecanismul promoţiei diferă în funcţie de tipurile de benzinării Rompetrol. Pentru cele dotate cu vending machines Lavazza, premiile sunt înscrise direct pe paharul în care este servită cafeaua, iar paharele „norocoase” sunt distribuite aleator de către aparatul de vending. Pentru benzinăriile care au cafenea, mecanismul promoţiei presupune acumularea a 8 buline autocolante pe talonul de participare. În schimbul talonului de participare completat cu toate bulinele autocolante, consumatorul primeşte un scratch card cu un premiu garantat.

„Prin această campanie Lavazza impulsionează consumul de espresso de calitate chiar şi atunci când consumatorul este pe fugă. Pe langa doza de rafinament cu care oamenii asociază produsele noastre, dorim să le oferim şi infuzia de energie pe care espresso-ul autentic italian o oferă.” a declarat Mihai Scorţea, Director de Marketing Blue Coffee Service, distribuitorul Lavazza în Romania.

„Brief-ul pentru campania Lavazza ne-a obligat să gândim cu piciorul pe acceleraţie. De altfel, şi vizualurile campaniei prezintă un bord de maşină plin de premii care aşteaptă să fie dăruite, semn că perspectiva din care este gândită campania este aceea a consumatorului. Ne-am transpus în pantofii conducătorului auto grăbit şi stresat de condiţiile de trafic, care poposeşte la benzinărie şi simte nevoia unui refill nu numai pentru maşină, ci şi pentru sine. Un premiu garantat este argumentul suprem pentru a porni la drum mai fericit, nu-i aşa?” a declarat Roxana Memetea, Managing Partner, Brandstalk Advertising.

Bucuresti, 05.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.