Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Advertisingul contextual in Romania

Starcom Media este prima agentie de media care a utilizat advertisingul contextual in Romania  intr-o retea de site-uri

Initiativa se incadreaza in demersurile agentiei de a combina avantajele mediilor clasice cu solutiile noi media pentru maxima eficienta a comunicarii de marketing a clientilor sai. 

BCR Foward a fost prima campanie care a folosit continutul editorial al site-urilor pentru asocierea dintre diverse cuvinte cheie in context cu beneficiile produsului respective (BCR preia riscul valutar pentru cei care deruleaza activitati de comert exterior, oferind si credit pentru operatiunile forward si eliminand astfel influenta nefasta a instabilitatii valutare asupra tranzactiilor).

Rezultatele au fost excelente luand in considerare rata de click de aprox. 31%.

Mai mult decat atat, din data de 17 aprilie, Starcom deruleaza si campania de advertising contextual pentru Automotive Trading Services, importator Citroen. Cu acest nou proiect advertisingul contextual este folosit la maximum potentialului său pe intreaga retea Boom. Fiecarui cuvant cheie ce defineste un atribut al Citroen (atat autoturisme cat si vehicule utilitare) i se asociaza un copy si un link distincte catre o pagina explanatorie de site.
Acest tip de advertising are marele avantaj de a evita reclama clasica, din ce in ce mai ineficace, atat datorita aglomerarii de mesaje, cat si evitarii de catre utilizator a zonelor traditionale de reclama din paginile site-urilor. Asocierea cu cuvinte cheie in mod natural, de context, poate crea o legatura mult mai puternica  cu brandul. In plus, o retea atat de vasta de site-uri poate asigura un contact frecvent si de 360 de grade intre surfer si produse. Starcom continua astfel colaborarea cu Boom  pe proiecte de internet dupa ce anul trecut a fost a doua agentie de media din Romania care a folosit branding-ul de site-uri pentru clientii sai.

Bucuresti, 25.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.