Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Previziuni Cramele Recas

În 2006, Cramele Recaş se menţine printre exportatorii români de top, estimând o creştere cu cel puţin 10% a exporturilor companiei

Cramele Recaş, renumitul producător de vinuri din zona Banatului estimeză că până la finele acestui an va înregistra o creştere cu 17% a exporturilor, reprezentând 2 milioane de sticle de vin. Compania se axează în special pe cele mai solicitate game ale companiei – “Recaş Reserva”, “La Putere”, “Terra Dacica”  şi “V-drinks”, la care se adaugă câteva game noi.

Principalele ţări către care Recaş exportă actualmente sunt Australia, Austria, Belgia, Canada, Danemarca, Germania, Hong Kong, Japonia, Korea de Sud, Malta, Marea Britanie, Rusia, Slovacia şi Statele Unite.

În 2005, Cramele Recaş a exportat o cantitate de 1.700.000 de sticle de vin, 9000 de Bag Box-uri de 3 L şi 55.000 de litri vin vrac. Pentru anul acesta însă, compania intenţionează să exporte doar vin îmbuteliat în sticle de 0.75 L, respectiv 0.250 L şi 0.375 L, sau ambalat în Bag Box de 3L, renunţând la exportul vinului în vrac.

“Suntem plăcut surprinşi să constatăm că foarte mulţi importatori din ţări precum SUA, Belgia, Cehia, Elveţia, Germania sau Polonia sunt tot mai mult interesaţi de soiuri locale precum Fetească Regală şi Fetească Neagră de Recaş, spre deosebire de anii precedenţi când nu erau deloc atraşi de aceste soiuri”, a declarat  doamna Elvira Cox, Director de Export Cramele Recaş.

Preţurile de desfacere ale vinurilor de Recaş în afara ţării variază între 5,50 şi 7,50 Euro per sticlă, iar vinul din gama Reserva de Recaş ajunge în medie la preţul de 10,50 de Euro pe sticlă.

“Menţinerea preţului relativ mic reprezintă una dintre metodele de pătrundere pe pieţele internaţionale. Un preţ mic de penetrare a pieţei nu este o soluţie suficientă pentru exporturi. Nici un importator nu va dori să cumpere un vin ieftin, dacă acesta nu este situat la standarde internaţionale din punct de vedere calitativ. Consider că prima cerinţă în pătrunderea şi menţinerea pe piaţa internaţională este să oferi clienţilor vinuri de cea mai bună calitate, si să păstrezi în mod constant calitatea”,  precizează doamna Elvira Cox, Director de Export Cramele Recaş.

Cramele Recaş preconizează că în 2006 va încheia contracte de colaborare cu distribuitori din ţări precum SUA (Statele California şi Wisconsin), Belgia, Elveţia, Polonia, Cehia şi Germania, care s-au arătat foarte interesaţi de produsele companiei.

Cu un succes deosebit înregistrat anul acesta la Salonul de vinuri Prowein de la Dusseldorf, compania Cramele Recaş îşi îndreaptă atenţia acum către London International Wine Challenge, desfăşurat la Londra în perioda 16-18 mai, Vinexpo Hong Kong desfasurat in luna Mai, respectiv Wine Fair Shanghai din iulie, urmărind totodată să găsească clienţi pe pieţe din statele americane, China, Polonia, Cehia, Estonia, Lituania şi Franţa.

Despre Cramele Recaş
CRAMELE RECAŞ dispune de unul dintre cele mai moderne complexe de vinificaţie din ţară, dotat cu utilaje de ultimă generaţie şi cu un spaţiu de producţie şi depozitare de circa 10 milioane de litri de vin. Datorită deosebitelor condiţii climaterice din regiune şi nivelului tehnologic ridicat, Cramele Recaş este cel mai mare exportator de vin îmbuteliat din ţară şi se numără printre primii trei exportatori de vin îmbuteliat şi vin vrac din România, acest fapt fiind o încununare a unei tradiţii atestate documentar de peste 600 de ani.

Bucuresti, 25.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.