Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

A fost aleasa cea mai spectaculoasa lucrare la PUMA Social Design Competition

După 3 săptămâni de creație pentru skate park-ul Fabrica, a fost ales cel mai meticulos design: cel realizat de echipă formată din Mădălina Bejan-Ojiga și Ioana Zaus, care au creat lucrarea Skate Jump Zone (Puma’s spirit makes me do it).

Conceptul propus îmbină într-un mod creativ spiritul PUMA: atitudine, sport, modă, imagine, adaptat la dinamica skateboarding-ului într-un spațiu imaginat ca fiind ideal: „Skate Jump Zone”.

Materialul de bază al acestui design este alucobondul care imită textura metalului îmbrăcând doi din cei patru pereți ai încăperii. Sistemul de iluminare presupune accesorizarea cu plăci de skateboard (skate light), iar unul dintre pereți ar avea o "skate măsurătoare" a săriturilor ("most spectacular jumps").

Creativii au trimis propuneri de simulări aplicate pe pereții, pe tavanul, pe podeaua sau pe pistele skate park-ului din Fabrica. Se putea schimba culoarea, textura sau adăuga decorațiuni inedite care scot în evidență forma și designul elementelor, atât timp cât nu au modificat forma geometrică a interiorului.

Detaliile lucrării arată astfel:

Toți cei inspirați de stilul PUMA și-au înscris lucrarea folosind template-ul de competiție, care includea simularea 2D a pereților, alături de elemente ale designului PUMA, toate disponibile în kitul de participare disponibil pe site.
Jurizarea a fost făcută de către reprezentanții PUMA Romania: Adina Militaru – Marketing Director PUMA Romania & Bulgaria, Dan Crișan – Marketing Manager PUMA Romania și Iulian Pene – Sales Manager PUMA Romania. Cea mai bună lucrare este premiată cu 1.000 de euro, iar cele mai bune 10 propuneri de pe locurile următoare vor fi premiate cu produse PUMA.

Partenerii media ai competiției sunt IQads, Feeder, Igloo și Zeppelin Magazine.

Despre PUMA Social

PUMA Social este o platformă PUMA, creată în semn de recunoștință și celebrare a sportivilor neconvenționali.

PUMA Social sărbătorește atleții „after-hours”, jucătorii de ping-pong, darts, bowling etc. Scopul acestei platforme este de a crea o nouă categorie de atleți, una cu care se poate identifica majoritatea oamenilor.

Bucuresti, 17.05.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.