expoplast Sibiu 2019

J&B, marca numărul 1 de scotch whisky din România, pregătește noi experimente muzicale cu artiști autohtoni, în cadrul celei de-a doua ediții a campaniei Blending Spirits

· Blending Spirits este cea mai vizualizată campanie online din țară, cu peste 6 milioane de vizualizări și 100 de milioane de impresii online
· Campania, premiată recent cu „Best Premium Core Execution”, în cadrul evenimentului Diageo Partners Conference 2016, continuă și anul acesta
· Artiști români populari și underground vor debuta, în curând, cu noi experimente muzicale marca J&B Blending Spirits

J&B Rare Scotch, whisky-ul numărul 1 în România1, lansează, în curând, ediția a doua a campaniei Blending Spirits, cea mai vizualizată campanie online din România, totalizând peste 6 milioane de vizualizări și 100 de milioane de impresii. Recent, în cadrul conferinței anuale Diageo Partners Conference 2016 – Europe Partner Market Conference – campania J&B Blending Spirits, dezvoltată și implementată, în premieră, în România, a fost premiată cu „Best Premium Core Execution”.


Artiștii au făcut schimb de melodii, dar le-au cântat în stil propriu

În prima ediție a campaniei J&B Blending Spirits, câte doi artiști din industria muzicală autohtonă, cu genuri muzicale și imagine total diferite, au fost provocați să facă schimb de melodii și să le interpreteze în propriul stil. Experimentul muzical a avut ca rezultat lansarea a două versiuni diferite ale melodiei originale, dar care au păstrat același mesaj puternic.

Artiștii care au acceptat provocarea J&B Blending Spirits și care au dezvoltat patru blenduri muzicale au fost: Macanache & Adda, Robin and The Backstabbers & Alex Velea, Delia & DOC, Vița de Vie & Delia. În urma succesului înregistrat de prima ediție a campaniei Blending Spirits, J&B a decis continuarea, și în acest an, a experimentelor muzicale care combină artiști din două zone total diferite: populari și underground.

„Inspirată din povestea care a stat la baza whisky-ului J&B, întâlnirea surprinzătoare dintre două spirite independente, un italian, Justerini, și un britanic, Brooks, campania J&B Blending Spirits pune în valoare lucrurile pozitive care rezultă din intersecția spiritelor independente, succesele rezultate în urma combinațiilor inedite. În curând, caracterul surprinzător și neașteptat al whisky-ului J&B va fi reflectat de noile blenduri muzicale, în care  artiști cu genuri muzicale total opuse răspund unei provocări menite să îi scoată din zona de confort. Veți vedea artiști foarte populari cum interpretează spectaculos melodii ale trupelor underground și invers, combinații care par greu de imaginat, dar care odată puse în scenă, cuceresc”, a declarat Raluca Sava, Senior Brand Manager Diageo România.

Concert la înălțime

Conceptul creativ al campaniei J&B Blending Spirits este alăturarea surprinzătoare și, la o primă vedere neverosimilă, a două personaje, contexte și situații, pentru a da naștere unor blenduri neprevăzute și, deci, unor rezultate de succes, dar greu de imaginat.

J&B Blending Spirits este prima campanie în cadrul căreia consumatorii au fost trimiși, în urma unui concurs, cu un avion exclusiv la Festivalul Electric Castle, ediția 2016, organizat la Cluj. În timpul zborului, artiștii Vița de Vie și Delia au susținut un concert live, moment care a confirmat caracterul neprevăzut al whisky-ului J&B. Astfel, prin campania Blending Spirits, J&B dezvoltă noi variante și ocazii inedite de consum, noi blenduri cu care consumatorii să rezoneze.

Urmăriți aici cele mai de succes blenduri muzicale ale primei ediții J&B Blending Spirits

Urmăriți concertul live Delia – Vița de Vie, în drum spre Electric Castle:

Despre J&B

J&B Rare este whisky-ul Scotch numărul 1 în Europa și al doilea la nivel mondial, având vânzări de peste 6 milioane de baxuri pe an. Compania Justerini & Brooks datează din 1749, când a fost atestată ca distribuitoare de vinuri rafinate și de băuturi spirtoase.

Whisky-ul J&B Rare Scotch, așa cum îl consumăm astăzi, a fost realizat în ultimul secol, pentru piața americană de după Prohibiție. Gustul său echilibrat și plăcut vine din îmbinarea perfectă a 42 de tipuri de cereale și malț.

Despre Diageo

Diageo este un lider global în categoria de băuturi alcoolice cu o colecție remarcabilă de branduri de băuturi spirtoase, bere și diferite sortimente de vinuri. Portofoliul Diageo include whisky-urile Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan’s, Windsor, brand-urile de vodka Smirnoff, Cîroc și Ketel One, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray și Guinness.

Diageo este o companie cu prezență globală, iar produsele lor sunt vândute în mai mult de 180 de țări. Compania este listată la Bursa din Londra (DGE) și la New York Stock Exchange (DEO). Pentru mai multe informații despre Diageo, reprezentanți, mărci și inițiative ale companiei, vizitați www.diageo.com. Pentru mai multe informații despre programele de consum responsabil de alcool, vizitați www.DRINKiQ.com, unde veți găsi detalii despre inițiativele brandurilor și modalitățile de răspândire a bunelor practici privind consumul de alcool.

1 În categoria de Whisky Scotch Standard, conform celor mai recente studii Nielsen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *