Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

A avut loc cea de-a doua editie Special Night Out

Cea de-a doua ediție Special Night Out, noaptea shoppingului de lux, a avut loc joi, 7 noiembrie, între orele 20:00 și 24:00, în trei dintre punctele centrale ale Bucureștiului – Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor, The Grand Avenue, JW Marriott – precum și în zonele din imediata lor apropiere: Piața Romană și zona Unirii.

Evenimentul a reunit de această dată numele a 31 de magazine de lux concentrate în trei dintre punctele centrale ale Bucureștiului – Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor, The Grand Avenue, JW Marriott – precum și în zonele din imediata lor apropiere: Piața Romană și zona Unirii, multe dintre acestea fiind deja la a doua participare. Unele dintre branduri au oferit în seara evenimentului și oferte speciale, atât pentru articolele vestimentare, cât și pentru accesorii sau obiecte de design interior.

Spre deosebire de prima ediție, la care a plouat, de această dată vremea a fost alături de noi, cu temperaturi în jur de 15 grade și un număr aproximativ de participanți (vizitatori și clienți) de peste 1.500 de persoane, în magazinele partenere. Acest lucru a confirmat și de această dată faptul că piața de lux din România este una cu potențial și că cele trei locații în care se concentrează evenimentul sunt deja poziționate de către consumatorii de branduri exclusiviste din București drept cele mai importante destinații de shopping de lux. Datorită rezultatelor obținute de-a lungul celor două ediții, Special Night Out a devenit o emblemă a shoppingului de lux local, ce se va desfășura în continuare sub forma a două ediții, anual.

În seara evenimentului clienții au fost răsfățați cu băuturi premium precum RÉMY MARTIN, METAXA, EVIAN, MARTINI, THE FAMOUS GROUSE și dulciuri oferite de Candy Bar & Desserts by Cristina Dragna.

De asemenea, partenerul oficial al evenimentului Special Night Out a fost Jaguar, un adevărat simbol al eleganței și luxului. Modelele Jaguar au fost la dispoziția clienților pe tot parcursul evenimentului pentru o experiență inedită și confortabilă de shopping.

Pentru informații suplimentare despre cele două ediții ale evenimentului, cât și despre edițiile viitoare, puteți urmări pagina oficială de facebook a evenimentului Special Night Out.

Bucuresti, 13.11.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.