Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

7 Tehnici si strategii pentru cautarea platita in 2021

goole ads vivinet

Desi utilizatorii care dau click pe anunturile platite au de doua ori mai multe sanse de a cumpara un produs, campaniile tale de marketing nu vor atinge performantele dorite daca nu ai o strategie buna de cautare. Acesta este motivul pentru care afacerile trebuie sa-si evalueze in mod constant strategiile PPC, pentru a gasi noi oportunitati de optimizare. Esti pregatit sa-ti duci strategia PPC la un nou nivel si sa-ti maximizezi rentabilitatea investitiilor? Iti dezvaluim in continuare cateva tehnici si strategii pentru cautarea platita in 2021, conform celor mai bune practici validate de orice agentie campanii PPC de succes.

goole ads vivinet

Liste de remarketing pentru Search Ads

Aceasta este o strategie foarte puternica si eficienta. Iti permite sa-ti personalizezi ad-urile in functie de preferintele anterioare ale vizitatorilor. Daca un vizitator iese de pe site-ul tau fara sa cumpere nimic, atunci listele de remarketing pentru search ads te ajuta sa te reconectezi cu acesti vizitatori si sa-i aduci din nou pe site-ul tau, pentru a-i convinge sa cumpere.

Poti sa folosesti aceasta strategie in anunturile PPC in doua moduri:

  • prin optimizarea sumelor licitate pentru cuvintele cheie, utilizate la un moment dat pe listele de remarketing
  • licitand pe acele cuvinte cheie pe care nu licitezi de obicei, doar pentru cei care ti-au vizitat site-ul anterior.

Acorda o atentie mai mare anunturilor PPC pentru dispozitivele mobile

Peste 60% din agentiile de marketing digital directioneaza bugetele pe ad-urile specifice dispozitivelor mobile, deoarece obtin rezultate foarte bune din acest tip de promovare.

Totusi, inainte de a stabili bugetul pentru aceste ad-uri, asigura-te ca site-ul tau este bine optimizat pentru mobile. Daca se incarca prea greu, ad-urile nu vor da randamentul previzionat.

Sfaturi rapide pentru o strategie de ad-uri pentru mobile

  • asigura-te ca site-ul este optimizat pentru dispozitivele mobile
  • foloseste extensii in anunturile create
  • foloseste cuvinte cheie puternice pentru a convinge utilizatorul sa actioneze rapid
  • adauga oferte si beneficii in cadrul anuntului
  • include icon-uri emoji in anunturi

Stii ca fara aceste anunturi PPC specifice pentru mobile, pierzi pana la 45% din clickuri potentiale si circa 27% vizitatori pe site? Rezolva rapid aceasta problema, colaborand cu o agentie specializata pe servicii campanii Google.

Acorda mai multa atentie publicului targetat

Publicul caruia te adresezi este o parte esentiala din campania de promovare. Pentru a imbunatati impactul campaniilor de cautare, este critic sa-ti directionezi eforturile spre cel mai relevant public. Mai departe, poti creste usor suma licitata spre publicul care se dovedeste cel mai receptiv.

Sfaturi rapide despre cum poti face asta:

  • mergi in tab-ul Audience (Audienta) din campania de Search si seteaza caracteristicile grupului caruia vrei sa te adresezi
  • ajusteaza datele audientei in functie de obiectivele CPA stabilite pentru fiecare campanie individuala.

Ai nevoie de ajutor profesional in setarea celor mai bune campanii targetate spre public relevant? Alege sa colaborezi cu o agentie campanii ppc si lucrurile vor fi mult mai simple pentru tine.

Seteaza si monitorizeaza extensiile de apel

Call Extension ii ajuta pe potentialii clienti sa te contacteze imediat ce acestia vad anuntul tau. Includerea extensiilor de apel poate avea un impact puternic asupra ratelor de click, din cauza informatiilor suplimentare incluse in ad.

Aceasta este o strategie foarte buna pentru afacerile locale care cauta sa-si maximizeze conversiile. Peste 50% din utilizatorii mobile folosesc functia Click to Call pentru a intra rapid in contact cu initiatorul ad-ului.

Maximizeaza bugetul in mod eficient

Fiecare firma are un buget fix pe care il stabileste pentru campaniile de promovare. De aceea, este esential sa-l folosesti cat mai bine. Secretul este sa identifici acele campanii care functioneaza cel mai bine pentru firma ta si sa te concentrezi pe ele. De asemenea, ar trebui sa identifici si acele campanii rulate care nu dau randament, pentru a minimiza resursele financiare directionate spre ele.

Sfaturi rapide despre cum poti maximiza eficient bugetul pentru Google Ads

  • identifica ce costuri zilnice au campaniile rulate
  • analizeaza coloana finantelor irosite pentru a vedea de cate ori ad-ul nu a fost afisat din cauza problemelor bugetare insuficiente
  • foloseste actiuni spontane si transforma cele mai bune grupuri de ad-uri in campanii
  • foloseste un instrument de simulare a sumelor licitate pentru a urmari performanta campaniilor tale atunci cand pozitia ofertei se schimba
  • stabileste mai degraba un buget comun pentru toate campaniile tale decat sa foloseti un buget separat, per fiecare campanie individuala.

Seteaza Strategia de Cautare Vocala

Cautarea Vocala devine din ce in ce mai populara, gratie cresterii numarului dispozitivelor smart pentru home users. Din pacate, multe firme si agentii marketing online ignora acest trend, invocand volumul insuficient de cautari vocale si nesiguranta de recunoastere a acestor interogari cu exactitate.

Cautarile vocale sunt mai lungi, comparativ cu interogarile text, asa ca va trebui sa te asiguri ca optimizezi cautarea vocala in mod corect.

Cum creezi o strategie de Cautare Vocala PPC?

  • verifica daca actualele campanii au cautari vocale
  • vezi raportul de cautari din adwords
  • filtreaza toate interogarile relevante de cautare
  • foloseste un keyword tool pentru a definitiva cuvintele cheie pentru cautarea vocala
  • include cuvintele cheie negative, dar pastreaza/ adauga cuvintele cheie negative bazate pe research

Se estimeaza ca pana la finalul lui 2020, peste 50% din cautarile internationale vor fi vocale. Chiar daca in Romania ascensiunea Vocal Search nu va fi atat de rapida, cu siguranta acesta este un trend pe care nu ar trebui sa-l ignori.

Optimizeaza expresiile Call to Action

Aceste expresii din cadrul anunturilor PPC au o importanta aparte, pentru ca vizitatorii nu cumpara la primul contact. Prin urmare, trebuie sa te straduiesti sa-i convingi pe utilizatori ca site-ul tau este cel mai bun pentru produsul/ serviciul pe care ei il cauta.

Sfaturi rapide pentru optimizarea expresiilor Call to Action:

  • foloseste verbe dinamice, de actiune, pentru a investi ad-urile cu persuasiune
  • spatiul este limitat, asa ca utilizeaza-l cat mai bine cu putinta
  • axeaza-te pe cuvinte cheie de inalta performanta pentru anuntul PPC
  • creaza copy-ul pentru anunt, avand in minte particularitatile publicului tinta
  • ruleaza testarea A / B

Toate aceste 7 strategii sunt pe val si functioneaza excelent, daca sunt implementate in mod corespunzator si atent monitorizate.

De ce?

Pentru ca este evident ca universul PPC devine din ce in ce mai competitiv, asa ca nu a fost niciodata mai important ca acum sa te asiguri ca iti cheltui bugetul in cel mai eficient mod si ca obtii maximum din rentabilitatea investitiei (ROI) tale.

Avand in vedere dinamica extraordinara a strategiilor si oportunitatilor PPC, este usor de inteles de ce firmele de succes au nevoie de o agentie campanii ppc, un partener de incredere, cu un background solid in marketing digital si promovare PPC. Noi, cei de la Vivinet.ro, putem fi acest partener de care business-ul tau are nevoie.

Daca in continuare ai intrebari despre strategiile si tehnicile PPC, vom fi bucurosi sa iti raspundem. La https://www.vivinet.ro/, cream si monitorizam cu succes numeroase campanii de Search Ads. Vino sa-ti aratam cum procedam!

 

Un articol de Vivinet.ro

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.