Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

35 de companii au fost ajutate gratuit de agenția YOLO Media în ultimele două săptămâni pentru a supraviețui crizei COVID-19

Sorin Duțoiu și Christian Stan, Yolo media

Agenția de PR și comunicare YOLO Media a oferit, în ultimele două săptămâni, consultanță pro-bono companiilor afectate de criza COVID-19. Specialiștii agenției au analizat situația fiecărei firme și au trasat un plan de acțiuni menit să ajute companiile a-și adapta comunicarea cu clienții conform situației din prezent.

YOLO Media, agenția de PR în portofoliul căreia se regăsesc persoane publice, specialiști și companii nationale și multinaționale, a anunțat, în data de 16 martie, că oferă pro bono consiliere în comunicare de criză firmelor afectate de criza Coronavirus.

„La scurt timp după ce am anunțat intenția noastră, am primit zeci de solicitări de la reprezentanții companiilor afectate de izolarea socială a consumatorilor. Am decis să ne dedicăm câteva ore zilnic, după timpul alocat clienților noștri, pentru a concepe un plan de acțiuni pentru fiecare dintre cei care ne-au solicitat sprijinul. Aceștia au primit din partea noastră un chestionar pe care l-au completat, răspunzând la o serie de întrebări, astfel încât noi să înțelegem situația în care se află firmele respective.
Am întocmit apoi câte un plan de acțiuni pentru fiecare în parte, idei care, implementate, le vor ajuta să se adapteze mai bine situației din prezent. Am ajutat până acum 35 de companii și urmează să ne dedicăm altora care au trimis, între timp solicitări”, declară Sorin Duțoiu, Managing Partner YOLO Media.

Sorin Duțoiu și Christian Stan, Yolo media
Sorin Duțoiu și Christian Stan, Yolo media

„Companiile mici și mijlocii au cel mai mult de suferit, în condițiile în care încasările au scăzut dramatic, iar chiriile, ratele și plățile angajaților trebuie efectuate. În această perioadă dificilă companiile au nevoie să comunice corect și eficient cu publicul și cu partenerii de afaceri, chiar și în cazul în care activitatea este suspendată temporar.
Este foarte importantă comunicarea cu publicul și cu partenerii de afaceri în situații de acest tip. Inițiativa YOLO Media este un mic ajutor pe care îl putem oferi celor aflați în situație de criză.
Economia trebuie susținută! Uniți ne va fi bine!”, completează Christian Stan, Managing Partner YOLO Media.

Companiile care au apelat la ajutorul YOLO Media provin din diverse domenii de activitate: HoReCa, organizare evenimente, teatru, divertisment pentru copii, clinici medicale, saloane de înfrumusețare, fundații și asociații.

YOLO Media #UnitiNeVaFiBine

“Alături de serviciile permanente pe care le oferim clienților din portofoliul nostru, suntem deschiși să alocăm timpul liber ajutându-i pe cei care sunt în impas în această perioadă. Chiar și o analiză și un simplu plan de comunicare pe termen scurt și mediu pot fi vitale pentru derularea business-ului în această perioadă”, adaugă Sorin Duțoiu.

YOLO Media (www.yolomedia.ro), rebranding al fostei ADPM PR, oferă, din 2011, servicii de consultanță, comunicare și promovare Mass Media și online. Printre companiile din portofoliu se numără Top Line, flydubai, Emirates, Centrele Silhouette, Bodyshape Transformation Center, Federația Română de Canotaj, Institutul Guinot, Royal Caribbean, Six Senses Hotels and Resorts, Gianluca Mech Spa, precum și medici, specialiști, oameni de afaceri și persoane publice cunoscute în showbiz-ul românesc.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.