creative night talks

2activePR comunica pentru Monsanto Romania

Agenția 2activePR derulează activitățile de comunicare ale companiei Monsanto România începând cu primul trimestru al acestui an.

Alături de agenția Fleishman Hillard la care este afiliată, 2activePR va coordona activitățile de comunicare și PR pentru Monsanto la nivel local și va dezvolta strategii de comunicare, în special pe partea de relații cu mass-media, inclusiv bloggeri, și pe partea de organizare de evenimente, ținând cont de publicul relevant. Agenția 2activePR își va dezvolta astfel expertiza în sectorul agricol și va concepe și implementa activități specifice domeniului în care compania Monsato activează.

“Suntem încântați să lucrăm cu o echipă atât de dedicată acțiunilor pe care noi le desfășurăm. Atitutudinea proactivă și creativitatea bazată pe propuneri veritabile sunt atuurile prin care 2activePR ne-a câștigat atenția. Prin această nouă colaborare dorim să facem cunoscută adevărata noastră activitate și să răspundem oamenilor la întrebările lor legate de Monsanto. Vom dezvolta împreună activități de comunicare, dar și evenimente inedite la scară largă. Suntem impresionați de expertiza echipei care a reușit să acopere arii foarte variate de comunicare, de la resurse umane, până la domenii specifice agriculturii.”, spune Mihaela Vasile, Public Affairs Specialist, Monsanto Romania.

Monsanto este unul dintre liderii globali ce oferă soluții bazate pe tehnologie și produse agricole care îmbunătățesc productivitatea la nivel de fermă și calitatea hranei. Monsanto continuă să susțină atât fermierii mici cât și pe cei mari pentru a produce mai mult, în timp ce se conservă resursele naturale: apa și energia.

“Necunoașterea unui subiect poate să ducă, de cele mai multe ori, la percepții greșite, iar rolul nostru este unul puternic strategic. Ne bucurăm că Monsanto a apreciat strategia noastră și sperăm să o implementăm cu cel mai mare impact.”, afirmă Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR.

Agenția 2activePR a început deja implementarea strategiei inițiale și planului de comunicare pentru compania Monsanto, urmând ca în perioada următoare să desfășoare evenimente și acțiuni dedicate publicurilor din sectorul agricol și nu numai.

Bucuresti, 08.07.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *