Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

2activePR a castigat contul Lenovo

La numai o lună de la comunicarea oficială a afilierii la reţeaua internaţionala Fleishman-Hillard, 2activePR îşi adauga încă un client în portofoliul agenţiei.

Agentia a fost desemnată câştigătoarea contului de PR al Lenovo România în urma unui pitch finalizat în luna iunie a acestui an. 2activePR va derula constant activităţi de comunicare corporate şi de produs.

Lenovo este o companie dedicată realizării celor mai inovatoare computere personale din lume. Modelul de business al Lenovo se bazeazã pe inovatie, eficienţă operaţională şi satisfacerea clienţilor, ca şi pe investiţiile realizate pe pieţele emergente. Formată în urma achiziţionării de către Lenovo Group a fostei Divizii de Computing Personal a IBM, compania creează, produce şi lansează pe piată produse şi servicii tehnologice fiabile, de înaltă calitate, sigure şi simplu de folosit. Lenovo deţine centre de cercetare importante în Yamato – Japonia, în Beijing, Shanghai şi Shenzhen – China şi în Raleigh – Carolina de Nord.

“A fost unul dintre cele mai antrenante pitch-uri ale acestui an şi am avut ocazia să ne testăm la maxim creativitatea în toate soluţiile de comunicare propuse. Avem o experienţă relevantă pe zona de IT&C, atât prin proiectele derulate anterior, cât şi prin echipa desemnată pe cont. Toate acestea credem că au fost principalele motive pentru care am devenit partenerii de comunicare ai companiei Lenovo”, a precizat Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR.

Filiala locală a producătorului chinez de computere Lenovo îşi va completa anul acesta portofoliul cu multe produse, anunţându-se multe lansări şi care au nevoie de soluţii de promovare şi comunicare inovative.

„Am ales agenţia care a înţeles cel mai bine brandul Lenovo şi modelul nostru de business, bazat pe inovaţie, eficienţă şi grija faţă de nevoile clienţilor. 2activePR ne-a oferit nu numai o strategie coerenta şi în ton cu brandurile Lenovo, dar şi soluţii foarte creative, prin care sperăm să ne atingem împreună obiectivele de comunicare şi de business”, a declarat Aurel Neţin, Country General Manager România şi Republica Moldova.

Bucuresti, 27.07.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.