Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

275.000 de euro stransi la Festivalul Brazilor de Craciun 2009

vor sprijini programele Salvaţi Copiii

În cadrul celei de-a IX-a ediţii a Festivalului Brazilor de Crăciun au fost strânşi 275.000 de euro, ce vor sprijini programele Salvaţi Copiii de ajutorare a copiilor din România care trăiesc sub limita sărăciei. În cadrul Galei prezentate de Andi Moisescu şi Andreea Raicu, au fost strânse fonduri din biletele de tombolă, sponsorizările pre-eveniment şi din cadrul licitaţiei celor 23 de brăduţi creaţi în exclusivitate de designeri şi copiii de la Salvaţi Copiii.

Cea mai mare sumă de 17.000 euro a fost licitată pentru brăduţul creat de Oxette, prin generozitatea companiei Henkel Romania. Bradul Oxette a fost creat cu gândul la Crăiasa Zăpezii şi la un bal de gheaţă elegant şi sclipitor. Bradul se numeşte “Visul unei nopţi de iarnă”, şi este prevăzut cu un suport din oţel, acoperit cu foiţă de argint pe care au fost prinse cristale Swarovski şi diferite alte pietre semipreţioase.

În cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun 2009, 6 personalităţi remarcabile implicate activ în sprijinirea organizaţiei Salvaţi Copiii, au primit distincţia de ambasador al organizaţiei Salvaţi Copiii. Diplomele de onoare au fost primite de Marius Ivan, Sorin Popa (Director General Adjunct BRD-Groupe Societe Generale), Camelia Şucu (compania Class Living), Dominic Bruynseels (Preşedintele BCR România), Ilie Năstase şi Liviu Sfrija (Preşedintele Henkel România).

„Organizaţia Salvaţi Copiii este mândră că în acest an s-a adăugat o sumă atât de importantă la cea de 1.707.300 euro, strânsă la ediţiile anterioare ale Festivalului Brazilor de Crăciun. Le mulţumim membrilor Comitetului de Organizare, designerilor, dar mai ales persoanelor şi companiilor, care prin generozitate şi implicare, au contribuit la un viitor mai bun pentru copiii defavorizaţi. La fel ca în anii trecuţi, vom folosi fondurile pentru programele Salvaţi Copiii, de educare şi de integrare socială a copiilor saraci”, declară Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv al Organizaţiei Salvaţi Copiii.

Cele mai mari sume au fost oferite de compania Henkel România, care a oferit un total de 44.000 de euro, BCR – 36.000 de euro şi de omul de afaceri Marius Ivan, care a oferit 32.000 de euro.

Sumele licitate pentru cei 23 brăduţi sunt următoarele:

1.    Bradul Agnes Toma – 7000 de euro, achiziţionat de Carrefour
2.    Bradul Ana Wagner –  6500 de euro, achiziţionat de Agop Kirmizian
3.    Bradul Claudia Castrase –  10.000 de euro, achiziţionat de Camelia Şucu
4.    Bradul Conf. Dr. Univ Alexandru Ghilduş şi Mihnea Ghilduş – 12.000 de euro, achiziţionat de Marius Ivan
5.    Bradul Cristian Samfira  –  7000 de euro, achiziţionat de Liviu Drăgan, Director General TotalSoft  
6.    Bradul IKEA – 6000 de euro, achiziţionat de Cass Living
7.    Bradul Ioan Nemţoi – 15000 de euro, achiziţionat de Dan Camarzan, compania Kronvest
8.    Bradul Irina Marinescu – 10.000 de euro, achiziţionat de Intesa Sanpaolo Bank
9.    Bradul  Irina Schrotter şi Andreea Raicu – 10.000 euro, achiziţionat de compania Henkel România
10.    Bradul  Iris Şerban – 8000 de euro, achiziţionat de Marius Ivan
11.    Bradul Kristina Dragomir – 11.000 euro, achiziţionat de BCR
12.    Bradul Lena Criveanu –  7500 euro, achiziţionat de compania Henkel România
13.    Bradul Mihaela Glăvan –  9500 euro, achiziţionat de compania Henkel România
14.    Bradul Oxette – 17000 euro, achiziţionat de compania Henkel Romania
15.    Bradul Rita Mureşan –  10.000 euro, achiziţionat de Anca Vlad, preşedinte Fildas Trading
16.    Bradul Salvaţi Copiii –  10.000 euro, achiziţionat de BCR
17.    Bradul Stephan Pelger –  10.000 euro, achiziţionat de BRD-GSG
18.    Bradul Togo Design – 10.000 euro, achiziţionat de BCR
19.    Bradul Verena Arapu – 10.000 euro, achiziţionat de Marius Ivan
20.    Bradul Victoria 46 – 10.000 euro, achiziţionat de Agop Kirmizian
21.    Bradul Wilhelmina Arz – 7500 euro, achiziţionat de Anca Bucura
22.    Bradul realizat de Salvaţi Copiii Timişoara – 10.000 euro, achiziţionat de Intesa Sanpaolo Bank
23.    Bradul creat de copiii din programele Salvaţi Copiii a reuşit să strângă 12.000 euro prin contribuţia lui Marius Ivan (2.000 euro), Andi Moisescu (1.000 euro), Liviu Sfrija (1.000 euro), BCR (5.000 euro) şi Dan Carmazan (3.000 euro).

Gala din acest an s-a bucurat de prezenţa unor personalităţi Nadia Comăneci, Ilie Năstase, Gabi Szabo, Camelia Şucu sau Adela Popescu.

Ca în fiecare an, designerii au avut surse de inspiraţie inedite pentru a recrea bradul de Crăciun, cu intenţia de a asigura un Crăciun mai fericit şi un viitor mai frumos pentru copiii defavorizaţi. Una dintre cele mai elegante idei a aparţinut Irinei Schrotter şi Andreei Raicu, cu sprijinul domnului profesor Dragos Patrascu, brăduţul reprezentând  un obiect de artă contemporană, realizat sub forma unei sculpturi elegante. Capodopera reprezintă un elogiu adus unuia dintre elementele naturii, conul, strâns legat simbolic de bradul de Crăciun, ce va completa şi întregi spaţiul în care va fi amplasat.
Rita Mureşan a realizat Copacul fermecat, în care locuiesc toate zânele naturii. „Iarna, el este plin de de zăpadă şi seamănă cu un copac de cleştar. Toată ziua, zânele ocrotesc natura, iar seara se odihnesc în acest copac, istovite. Munca de peste zi a zânelor este din ce în ce mai grea, pentru că oamenii au uitat să ocortească natura.”, a declarat Rita Mureşan, care, prin brăduţul creat a dorit să atenţioneze asupra mediului înconjurător în care trăiesc copiii. Zânele au fost realizate dintr-o serie limitată de globuri pentru pomul de iarnă, fiind lucrate manual.

Inspirată de basme şi poveşti a fost şi Kristina Dragomir. Sursa de inspiraţie pentru sfeşnicul de cristal sub forma unui brad împodobit a fost Crăiasa Zăpezii, de Hans Christian Andersen, creatoarea dorind să asocieze frigul cu căldura, prin lumânările ce vor arde în sfeşnic.

Un alt concept creativ a fost al Anei Wagner, brăduţul fiind realizat sub forma unei rame de tablou cu zece globuri unicat, lucrate manual, prinse în ea.

Confecţionat din materiale textile colorate, brăduţul designerului Lena Criveanu reprezintă un simbol al dorinţelor.

Bradul original al designerului de pantofi şi accesorii, Mihaela Glăvan, este o evocare a Bucureştiului interbelic.

Salvaţi Copiii a prezentat un brad pictat din materiale textile pe un şevalet şi ornat cu pietre preţioase, la care au lucrat copiii din centrele educaţionale.

Planurile Salvaţi Copiii sunt de a folosi aceste fonduri în 2010 pentru a sprijini peste 3.000 de copii şi familiile lor, de a-i integra, prin programe de educaţie, în societate şi de a le oferi o copilărie mai fericită.

Ediţia din 2009 a Festivalului Brazilor de Crăciun a avut ca parteneri nume precum: Banca Comercială Română (partener strategic Salvaţi Copiii), Intesa Sanpaolo Bank (susţinător Salvaţi Copiii), BRD-Groupe Société Générale şi Henkel România (sponsori principali), OTP Bank, TTS, Raiffeisen Bank şi Kaufland (sponsori secundar), Germanos, Carrefour, Oscar Downstream, City Business Centre Timişoara, Apa Nova şi Romtelecom (sponsori).

Bucuresti, 11.12.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.