Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vânzările BMW Group au crescut în noiembrie

The new BMW 5 Series Sedan, Luxury Line

● Livrările BMW Group au fost mai mari cu 5,2%, totalizând 220.649 de unităţi ● Vânzările BMW au evoluat cu +4,8%, ajungând la 186.346 de automobile ● Livrările mărcii MINI au crescut cu 7,6%, la 33,.93 de maşini ● Pentru a treia lună la rând, noul BMW Seria 5 Sedan este lider al segmentului ● Vânzările BMW i3 din acest an sunt mai mari decât întregul volum din 2016 ● BMW Group este principalul constructor de automobile premium din lume ●

Bucureşti/München. Vânzările BMW Group şi-au continuat trendul pozitiv pe parcursul lunii trecute, cu un total de 220.649 de automobile livrate clienţilor, o creştere de 5,2% si un nou maxim istoric pentru luna noiembrie. Prin cele trei mărci premium – BMW, MINI şi Rolls-Royce -, BMW Group a vândut în acest an un număr total de 2.229.497 de automobile, cu 3,6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.

The new BMW 5 Series Sedan, Luxury Line

“Prin mărcile noastre premium puternice – BMW, MINI şi Rolls-Royce -, BMW Group acoperă toate segmentele şi este cel mai important producător mondial de automobile premium”, a declarat Dr. Ian Robertson, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi brand BMW. “Cererea puternică pentru noul BMW Seria 5 arată cât de popular este acest nou model în rândul clienţilor din întreaga lume. De asemenea, am vândut mai multe automobile electrificate în noiembrie – 11.710 – decât în orice altă lună anterioară. Acum aşteptăm cu nerăbdare ca, până la sfârşitul anului, să sărbătorim livrarea modelului electrificat cu numărul 100.000”, a adăugat Robertson.

Majorarea cu 63,7% a vânzărilor de modele electrificate BMW i şi BMW iPerformance, cu un total de 89.806 unităţi livrate în primele 11 luni, reflectă cererea dinamică a clienţilor pentru automobile cu trenuri de rulare alternativă. De exemplu, versiunea plug-in hybrid a BMW Seria 5 reprezintă deja 22% din livrările Seria 5 Sedan în SUA. În Marea Britanie, unul din trei BMW Seria 3 Sedan vândute în noiembrie a fost un plug-in hybrid. Pe parcursul acestui an, până la finalul lunii noiembrie, clienţilor din întreaga lume le-au fost livrate mai multe BMW i3 (28.040 unităţi) decât în întregul an calendaristic 2016 (25.528 de unităţi).

Vânzările globale de mărcii BMW au crescut cu 3,7% în primele 11 luni ale anului 2017, cu un total de 1.892.365 de automobile livrate clienţilor din întreaga lume. O varietate de modele diferite din portofoliu a contribuit la numărul record de 186.346 de unităţi livrate în noiembrie (+4,8%). Noul BMW Seria 5 conduce detaşat, după schimbarea cu succes a modelului, cu vânzări în noiembrie mai mari cu 19,7%, totalul fiind de 33.403 livrări. Ca rezultat, sedanul BMW Seria 5 a fost lider al segmentului său pentru a treia lună consecutiv. În cadrul familiei X, BMW X1 (26.776 / +18,5%) şi BMW X5 (17.631 / +16,4%) au reprezentat principalii vectori de creştere în noiembrie.

Marca MINI a înregistrat o creştere de 7,6%, cu livrări către clienţi ce au totalizat 33.993 de automobile în noiembrie. De asemenea, acest lucru a avut un impact pozitiv asupra vânzărilor din acest an, care au crescut cu 3,0%, până la 334.205 livrări. Cu o evoluţie de 25,1% a vânzărilor globale şi livrări ce au totalizat 73.686 de unităţi în acest an, până la sfârşitul lunii noiembrie, MINI Countryman a contribuit semnificativ la această tendinţă pozitivă. Mai mult de unul din zece modele MINI Countryman livrate în noiembrie a fost un plug-in hybrid.

Livrările BMW Motorrad au atins 12.053 de unităţi în noiembrie, o creştere semnificativă de 28,6% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. În primele 11 luni, un număr total de 152.322 de motociclete şi maxiscutere au fost livrate clienţilor. Această creştere de 11,7% reflectă dezvoltarea cu succes a mărcii.

Vânzările BMW & MINI în regiuni/pieţe pe scurt

Confruntându-se cu volatilitatea unei serii de pieţe importante, Grupul BMW continuă să-şi urmeze strategia de distribuţie echilibrată a vânzărilor pentru a obţine o creştere profitabilă şi sustenabilă. În noiembrie, compania a obţinut creşteri în toate cele trei regiuni majore ale lumii.

În noiembrie 2017 Comparativ cu anul anterior (%) În 2017, inclusiv noiembrie Comparativ cu anul anterior (%)
Europa 96.288 +1,2% 998.005 +0,5%
– Germania 25.751 -1,2% 281.713 -0,1%
– Marea Britanie 17.918 -9,3% 220.126 -3,8%
Asia 78.324 +12,7% 769.643 +13,1%
– China (continentală) 55.293 +12,0% 542.362 +14,7%
– Japonia 6.836 +3,4% 71.147 +6,0%
America 40.898 +4,7% 402.033 -2,6%
– SUA 32.087 +4,5% 313.926 -4,2%
– America Latină 4.579 +8,0% 45.287 +6,0%

Livrările BMW Group în/până în noiembrie 2017, pe scurt

În noiembrie 2017 Comparativ cu anul anterior (%) În 2017, inclusiv noiembrie Comparativ cu anul anterior (%)
Automobile
BMW Group
220.649 +5,2% 2.229.497 +3,6%
BMW 186.346 +4,8% 1.892.365 +3,7%
MINI 33.993 +7,6% 334.205 +3,0%
BMW Group electrificate* 11.710 +63,5% 89.806 +63,7%
BMW Motorrad 12.053 +28,6% 152.322 +11,7%

*BMW i, BMW iPerformance, MINI Electric

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.