free download 78 travel guides written by experts

100 de bai Romstal… 2 castigatori pe zi

… de la “Cif si Domestos. Si harnici si darnici”…

Odata cu venirea primaverii, este momentul pentru curatenia generala a casei. Gospodinele isi planifica din timp, isi cauta si aleg cu grija produsele de curatenie si se apuca de treaba.

Cif si Domestos sunt din nou harnici si darnici… in primavara aceasta , ei  te ajuta sa faci curatenia repede si bine si, mai mult de atat, iti ofera posibilitatea sa castigi cat ai clipi una din cele 100 de bai Romstal… si nu oricum, ci de doua ori pe zi…

Intre 5 martie si 26 aprilie 2006 iti renovezi baia imediat, cu un singur telefon sau sms! Poti fi unul dintre cei 2 castigatori selectati zilnic, prin tragere la sorti, daca te inscrii la promotia „Cif si Domestos. Si harnici si darnici”. Sunt puse in joc 100 de bai Romstal in valoare de 2.000 RON fiecare.

Noua campanie a marcilor Cif si Domestos ofera consumatorilor sanse duble de castig, prin loteria nationala si promotia din magazine.

Ineditul campaniei nationale consta in simplificarea dar si multiplicarea modalitatilor de inscriere in concurs. Pentru a participa la tragerea la sorti din cadrul loteriei nationale, este de ajuns un simplu SMS ori apelarea numarului de telefon fix al promotiei. Spui codul unic de 8 cifre de pe eticheta promotionala a produselor Cif si Domestos, te-ai inscris si a doua zi afli daca ai castigat!

In acelasi timp, in 94 de mari magazine din toata tara, participante la promotie, consumatorii sunt intampinati de echipele Cif si Domestos cu sfaturi utile legate de curatenia de primavara si sunt premiati pe loc. La fiecare produs achizitionat, ei au sansa de a castiga unul dintre cele 90.000 de premii instant constand in: seturi de accesorii pentru baie, seturi de covorase de baie, prosoape si sacose pentru cumparaturi.
Pe langa premiile instant, consumatorii pot beneficia de traditionalele pachete de curatenie cu 10 – 15% reducere. 

Suport mediatic este asigurat de spotul TV, eticheta promotionala pe produse, materiale la punctele de vanzare si actiuni promotionale in magazine. Lista castigatorilor promotiei va fi publicata saptamanal in Jurnalul National.

Campania „Cif si Domestos. Si harnici si darnici” se afla la cea de a sasea editie, fiind implementata pentru prima data in Romania in 2003. Succesul dovedit a determinat compania Unilever South Central Europe sa o dezvolte si la nivel regional, in Bulgaria, Serbia, Macedonia, Bosnia-Hertegovina, Moldova.

Conceptul promotiei are la baza obiceiul consumatorului de a face curatenie generala in casa inainte de Paste si odata cu venirea toamnei. Cu aceasta ocazie, gospodinele cauta produse de calitate, care sa le ajute sa faca treaba repede, bine si cu mai putin efort. “Cif si Domestos. Si harnici si darnici” reflecta aceste dorinte ale consumatoarelor (consumer insight).

Conform datelor oferite de ACNielsen, Domestos este lider pe piata HHC, cu 10.1% market share, iar Cif detine locul 2, market share 8.6% ( nov-dec ’05 ).

Echipa care contribuie la buna desfasurare a promotiei este formata din:
·    Unilever South Central Europe: Elena Serban – HHC Brand Building Manager, Boris Zivkovic – HHC Brand Building Manager Assistent ;
·    BrandsOn: Sabina Baciu – Account Manager, Elena Radu – Operations Manager, Robert Iordachescu – Field Manager;
·    ADDV: Tana Enedi – Account Director, Irina Radu – Account Manager, Ioana Slaniceanu – Senior Copywriter, Sebastian Heroiu – Art Director, Dorian Pascuci – Creative Director, Alin Dumitrescu – AV Producer;
·    Romstal: Mirela Ciontu – Merchandising Manager.

Bucuresti, 27.03.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *