Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ZIARUL FINANCIAR alege

tehnologia de distribuţie digitală realizată de Arxia

ZIARUL FINANCIAR a ales o soluţie inovativă pentru distribuţia în format digital a Anuarului de Business al României 2006 – „Cei mai mari jucători din economie“.

Ediţia digitală a Anuarului include posibilitatea de a naviga rapid prin diferitele secţiuni şi capitole şi de a realiza o căutare prin conţinut după un cuvânt cheie sau o alăturare de cuvinte cheie, păstrând în acelaşi timp aspectul familiar al ediţiei tipărite. Ediţia digitală poate fi comandată pe CD sau descărcată de pe site-ul www.ZF.ro.

Sebastian Florian, CEO al Arxia: "Este binecunoscut faptul că ZIARUL FINANCIAR oferă de multă vreme conţinut excepţional cititorilor săi şi consider că investiţia pe care echipa managerială ZF a realizat-o în tehnologia noastră aduce un plus de valoare acestui conţinut şi o monetizare mai eficientă.”

“Am fost plăcut surprins de noul format întrucât reprezintă o premieră în ceea ce priveşte publicaţiile de la noi. Mi se pare foarte practic deoarece îmi permite o navigare uşoară prin secţiuni mai ales datorită funcţiei de căutare.” spune un cititor al Ziarului Financiar.

Despre tehnologia de distribuţie digitală

Ediţiile digitale oferă industriei publishing-ului oportunitatea de a-şi îmbogăţi publicaţiile cu conţinut video, audio şi linkuri, economisind în acelaşi timp costurile de tipar.

Tehnologia de distribuţie digitală implică cititorii la un nivel mai profund, în timp ce publisherul îi ghidează prin conţinutul rich-media. În plus, în cazul versiunilor online, rapoartele detaliate asupra traficului înregistrat permit publisherului să urmărească comportamentul cititorilor, oferindu-i posibilitatea să îşi concentreze atenţia pe secţiunile cele mai interesante pentru audienţă.

Despre ZIARUL FINANCIAR:

Apărut în 1999, ZIARUL FINANCIAR este brand-ul de referinţă al pieţei de business, fiind cel mai citit cotidian de business din România.

Informaţiile oferite de ZIARUL FINANCIAR sunt completate de informaţii ce acoperă domenii variate de interes ale cititorului, prin intermediul suplimentelor sale – săptămânale (Profesii, Proprietăţi, După Afaceri şi Ziarul de Duminică) şi revistele lunare (ProMotor şi go4it!).

Informatii suplimentare despre ZIARUL FINANCIAR puteti obtine accesand www.ZF.ro.

Despre Arxia:

Aflată pe piaţă din 2001, Arxia este o companie de new media ce oferă soluţii digitale eficiente şi inovatoare, bazate pe tehnologii web, permiţând clienţilor săi să câştige avantaje competitive. Soluţiile oferite de Arxia contribuie la creşterea profitabilităţii afacerilor.

Printre clienţii Arxia se numără Euro-GSM, MediaPRO, Mobile Distribution, Hiparion.

Bucuresti, 8.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.