Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

www.hsl.ro – Site de materiale pentru constructii

inaugurat azi de Webvertise

Oricine poate vizita nou lansatul site www.hsl.ro. Webvertise a reusit sa incheie cu succes un nou proiect de lansare a unor site-uri. Ce face site-ul diferit? Pata de culoare adusa de site-ul www.hsl.ro in peisajul site-urilor romanesti este data de apelul la actiune ce reise din orice pagina a site-ului. Astfel, pe site sunt foarte vizibile numere de telefon, o adresa de email si un numar de fax care indeamna vizitatorii sa intre in contact cu HSL. Orice produs poate fi comandat rapid printr-un formular de comanda. In fine, vizitatorii sunt invitati sa se inscrie la newsletter. Chiar si mottoul site-ului are o provocare: "Vino cu un proiect si iti aratam ca suntem cei mai buni".

Cum ajuta site-ul vizitatorii sa ajunga la informatie rapid? Vizitatorii site-ului vor fi incantati sa descopere pe site o structura intuitiva, care faciliteaza mult navigarea. Pe site un vizitator poate afla in primul rand despre accesorii pentru porti metalice. Exista insa si porti autoportante si bariere auto. Pe site se pot afla informatii suplimentare despre actionari ferestre evacuare fum-caldura sau despre amortizoare pentru usi. Feroneria este si ea prezenta pe site, ca si interfoanele video si seifurile. Un vizitator va fi incantat sa afle ca poate alege intre usi de lemn, usi metalice multifunctionale si usi antifoc. In fine, o categorie dedicata pentru utilaje de ridicat nu putea sa lipseasca de pe site.

Ce alte avantaje au vizitatorii? Faptul ca site-ul www.hsl.ro exista este un avantaj important pentru vizitatori. Astfel, compania de web design si optimizare pentru motoarele de cautare Webvertise a implementat un sistem foarte rapid pentru comenzi. Vizitatorul poate alege usor un produs prin sistemul de navigare de pe site. Ulterior acestei actiuni, tot ce ramane de facut este sa se trimita o comanda.

Care au fost etapele in optimizarea pentru motoarele de cautare pentru site? Olivian BREDA activeaza ca si specialist optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) in cadrul Webvertise. "Pentru site-ul www.hsl.ro optimizarea pentru motoarele de cautare a inceput inca din faza de planificare a site-ului. Site-ul, inca din faza de concepere, a fost gandit pentru SEO. Programarea efectiva a tinut si ea cont de SEO. Sarcina mea, de optimizare finala, a fost astfel mult usurata. Se poate considera ca site-ul a fost optimizat cu succes" a declarat Olivian BREDA.

In ceea ce priveste optimizarea pentru motoarele de cautare: fiecare pagina un linkul paginii construit optim. Link-ul fiecarei pagini contine elemente din titlul paginii, astfel ca are un avantaj pentru un motor de cautare, care va aprecia acest element. S-a pus accent si pe cuvinte cheie, descrierea paginilor, si un titlu unic pentru fiecare pagina in parte.

Bucuresti, 20.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.