Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vodca Imperial – Esenta unei schimbari

Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul “Foaaaarte tare”, deschizand astfel drumul spre un teritoriu nou in comunicarea de brand: umorul.

Reclama video  

Spotul incearca sa se ancoreze intr-un umor real venit din spiritul inovativ al romanilor, care stiu sa se distreze si  sa se simta bine, si creeaza o legatura extrem de puternica cu consumatorul final. Sloganul in sine este o expresie extrem de populara, care in mod uzual se foloseste numai cand auzi sau vezi ceva nou, nemaintalnit, avand darul sa te surprinda si sa te faca sa zambesti. Scenariul se bazeaza pe combinatia intre prietenie, respect si invidie alba (pozitiva) – o atitudine cu predilectie “romaneasca”.

„Foaaarte tare este mai mult decat un slogan. Este esenta unui teritoriu intreg de comunicare, foarte bogat in exemple si practic inepuizabil.”, a declarat Sorin Predescu, Director de  Creatie „Brandstalk”. „Asocierea unei caracteristici importante a produsului (taria) cu aceasta expresie se face in mod firesc, iar vodca Imperial isi asuma un teritoriu de comunicare extrem de puternic, ancorat in sufletul consumatorilor. Vrem ca lumea sa spuna despre noi: Vodca Imperial? Foaaarte tare!” e explicat Predescu.

Departe de ideea de a concepe eroi, creativii de la Brandstalk au urmarit ca personajele lor sa fie cat mai aproape de oamenii obisnuiti si sa ofere prin brand-ul Imperial un plus de bucurie si incredere consumatorilor. „Vorbim aici de o pozitionare aspirationala, in care simti ca si tu vrei sa arati ce poti, sa arati ca ai initiativa dar fara a iesi totusi dintr-un univers normal.”, a adaugat Sorin Predescu.

In ciuda peripetiilor care au insotit filmarile si care au fost cauzate de ploaie, intregul spot a fost filmat in aproximativ 6 ore, iar produsul final, multumita unei echipe performante de postproductie, a redat o imagine foarte luminoasa, insorita, asa cum ii sta bine unui spot in care personajele stau la un paharel in curte, intr-o dupa amiaza linistita.

Echipa care a contribuit la realizarea noului spot TV pentru Vodca Imperial:
Sorin Predescu: Director de Creatie/ Copywriter
Alexandru Done: Art Director/ Copywriter
Olivia Georgescu: Account Manager
Bobo Barbulescu – Regizor
Viorel Sergovici – DOP
Sunet: Art Music
Casa de productie: Innovaty Production

Bucuresti, 3.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.