Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vodafone România anunță rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018

Vodafone logo

· Veniturile totale au continuat tendința de creștere organică cu 2,5% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut

Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.

Vodafone România a înregistrat, în total, 9,9 milioane de clienți la 31 decembrie 2018, indicator constant raportat la aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 9,2 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

ARPU mobil al Vodafone România s-a menținut la 5.9 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2018.

Vodafone logo

Veniturile din servicii au ajuns la 180,2 milioane de euro și continuă să crească la nivelul de bază, excluzând MTR. Veniturile organice din servicii au scăzut în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut cu 0,8% din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenți/minut, la 0,84 eurocenți/minut pentru apelurile de voce mobilă.

Pe bază organică și excluzând reglementarea de MTR, veniturile din servicii au crescut cu 0,6% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018 în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

La 31 decembrie 2018, abonații Vodafone România reprezentau 40,9% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite 59,1%. Ponderea abonaților în baza totală de clienți mobili a crescut cu 1,2% față de aceeași perioadă a anului precedent.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „În trimestrul trecut, ne-am concentrat pe dezvoltarea și pe investițiile în digital, una dintre prioritățile companiei. Drept urmare, eforturile noastre constante de a le oferi clienților noștri experiențe digitale convenabile au avut ca rezultat o creștere a interacțiunilor cu peste 50% pe toate canalele digitale. De asemenea, atât abonații, cât și utilizatorii cartelelor preplătite au beneficiat, în ultimele luni, de promoții dedicate și de campanii digitale în cadrul aplicațiilor mobile Vodafone și în magazinul online”.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.